خبرنگاران جهادگران عرصه تبلیغ هستند

پیام امام جمعه خیرآباد ورامین به مناسبت روز خبرنگار:

امام جمعه خیرآباد گفت: خبرنگاران جهادگران عرصه تبلیغ هستند که با فعالیت شبانه روزی خود سعی می‌کنند تا واقعیت های جامعه را بازگو کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طزری امام جمعه خیرآباد ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: این روز را به خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و قلم تبریک عرض می کنم و آرزوی علو درجات برای شهید صارمی دارم.

خبرنگاران جهادگران عرصه تبلیغ هستند که با فعالیت شبانه روزی خود سعی می‌کنند تا واقعیت های جامعه را بازگو کنند.
بی شک اگر خبرنگاران نبودند بسیاری از فعالیت ها و تلاش ها مغفول می ماند و فضایی بوجود می آمد که دشمن از آن می‌توانست استفاده ببرد.
امروز جامعه ما نیاز به امید و روحیه دارد و خبرنگاران می‌توانند این امر را با بازتاب کردن نقاط مثبت جامعه در مردم بوجود آوردند.
مقام معظم رهبری فرمودند دشمن به دنبال آنست که با تحریف و تحریم ملت را به زانو در آورد و کار بزرگ بر عهده تحریف است تحریف یعنی وارونه جلوه دادن فضای جامعه، از کاه کوه ساختن و نقط مثبت را بی ارزش جلوه دادن است.
یکی از نهادهایی که می‌تواند در مقابل تحریف ایستادگی کند حرفه خبرنگاری است که با تلاش خود نقاط مثبت را نمایان و نقاط منفی را با کمک دادن به مسوولان می‌تواند بر طرف کند.
بنده به سهم خود این روز را خدمت همه خبرنگاران خصوصا خبرنگاران عزیز شهر ورامین تبریک عرض نموده و از خداوند برای آنان آرزوی موفقیت و مسئلت دارم.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفده − 17 =

Top