پنج نفر از اراذل و اوباش پاکدشت در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: ۵ نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی در پاکدشت حین عملیات مشترک پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش ورامین تدبیر، سرهنگ رضا علی بخشی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری چندین نفر از اراذل و اوباش اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۱۰ و اعلام مزاحمت اراذل و اوباش و تخریب اموال عمومی، پیگیری موضوع در دستور کار عوامل کلانتری ۱۴ و پلیس امنیت قرار گرفت.
وی ادامه داد: پیش از رسیدن عوامل انتظامی متهمان از محل متواری شدند اما با انجام تحقیقات محلی و بررسی دوربین‌های مدار بسته متهمان شناسایی و در یک عملیات هماهنگ، ۵ نفر در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به تحویل متهمان به دستگاه قضایی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی معترف و اظهار ندامت و پشیمانی کردند و پس از تکمیل پرونده مقدماتی متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرارهای قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی بخشی در پایان آرامش شهروندان را از خطوط قرمز پلیس دانست و گفت: شهروندان بدانند حفظ آرامش و امنیت جامعه خط قرمز  پلیس است و با کسانی که با ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی و تخریب قصد ایجاد بی‌نظمی در جامعه را دارند با همکاری و همراهی مقامات قضایی برخورد قاطعانه می‌شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو + پانزده =

Top