پروژه ۱۱۰۰واحدی سبحان به زودی تکمیل خواهد شد

فخاری سرپرست فرمانداری قرچک از تکمیل پروژه ۱۱۰۰ واحدی سبحان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،حسین فخاری سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای تسریع روند واگذاری واحدهای مسکونی سبحان گفت: پس از تشکیل تیم کارشناسی و بررسی مشکلات پروژه، اقدامات لازم توسط بانک مسکن، شهرداری و ادارات خدمات‌رسان شهرستان در جهت رفع مشکلات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امروز از نزدیک شاهد مراحل آخر تکمیل پروژه ۱۱۰۰ واحدی مسکن بودیم افزود: حدود ۱۰۰۰ نفر افراد متخصص و ماهر هر روز در پروژه مشغول برطرف کردن ایرادات و تکمیل پروژه هستند که ان‌شاءالله هرچه سریعتر این واحدهای مسکونی آماده واگذاری به مردم شود.

پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف مجتمع ۱۱۰۰ واحدی سبحان و تشکیل تیم کارشناسی، ظهر امروز شنبه حسینی مدیرعامل بانک مسکن بهمراه فخاری سرپرست فرمانداری قرچک، خرمی‌شریف شهردار و سایر مسئولین ذی‌ربط از آخرین مراحل تکمیل این پروژه مسکونی بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این مجتمع را بررسی کردند.

این پروژه ی مسکونی از سال ۱۳۸۲ کلید خورد و روند تکمیل آن تا سال ۱۳۹۳ ادامه پیدا کرد و در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۱، آیت الله رئیسی پس از بازدید از این پروژه دستور واگذاری واحدهای این پروژه در طول یک ماه را صادر کرد.

مسائل مربوط به استحکام و ایمنی بنا و موارد حقوقی از جمله تامین نشدن سرانه های مورد نیاز، عدم اخذ پایان کار از شهرداری از جمله مواردی است که در حال بررسی و مرتفع شدن است.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

بیست − یک =

Top