پردیس سینمایی قرچک یک پروژه جامعه و کامل در جنوب‌شرق استان تهران است

‍ نماینده دشت ورامین در مراسم افتتاحیه پردیس سینمایی قرچک :
پردیس سینمایی قرچک یک پروژه جامعه و کامل در جنوبشرق استان تهران است

?به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی شهرداری قرچک،  اظهار کرد: پرژه پردیس سینمایی شهرداری قرچک یک پروژه جهادی و انقلابی بود که در کمترین مدت زمان شروع و به پایان رسید، اگر همه پروژه ها به این صورت انجام شود در کشور مشکلی نخواهیم داشت.
?وی گفت: پردیس سینمایی قرچک یک پرژه جامعه و کامل در جنوب شرق استان تهران است، امسال تعدادی از جشنواره فیلم فجر در قرچک به نمایش گذاشته خواهد شد، پردیس در ایران به معنای آبادی و آبادانی است که به مکان های مفرح و تکمیل استفاده می شود.
?نوش آبادی افزود: امروز سینمای ما در کشور رشد کرده است، ولی سینمای کشور با سینمای اسلامی فاصله دارد، در کشور با حاشیه های سینما رو برو هستیم، سینما باید  واقعیت گو باشد، سینما باید حقیقت ها و دستاوردهای نظام را بازگو کند، باید سینما در ساخت فیلم های ماندگار که بر اعتقادات مردم تاثیر گذار باشد، باید فیلم و سینما را جزو ابزارهای فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دهیم ، سینما نقش بسیار مهمی در انتقال فرهنگ و هنر دارد.
?نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سینما مطالبه به حق بود، ولی دیر انجام شده است، در حال حاضر در قرچک سه سینما در کنار هم داریم و به صورت پردیس انجام شد.
?وی خاطر نشان کرد: در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر فیلم های جشنواره فجر در شهرستان اکران خواهد شد، در حوزه فرهنگ و ارشاد پیشرفت هایی داشته ایم،  ولی نیازمنده پیشرفت در حوزه فرهنگ هنر هستم تا که فرهنگی ایران اسلامی را انتقال دهیم.
?نوش آبادی گفت: با افتتاح پردیس سینمایی و سراهای محله شهرداری، سرانه فرهنگی شهرستان افزایش یافت، از همه شهروندان دعوت می کنم که فیلم های جشنواره فجر را در پردیس سینمایی ببینند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو + 15 =

Top