پاتک پلیس پردیس به سوداگران مرگ / کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در عملیات مشترک پلیس پردیس و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مقدار بیش از ۶۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲نفر سوداگرمرگ دستگیرشد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،سرهنگ “بهزاد عبدیان” در تشریح جزییات این خبر اعلام داشت: در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلس پردیس علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مامورین پلیس مواد مخدر پردیس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی تهران بزرگ با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و شبانه روزی از حضور سوداگران مرگ سابقه دار وحرفه ای با خبر شدند.
وی در ادامه افزود: ماموران با انجام طی یک سری اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهمان را درفاز ۱ پردیس شناسایی کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دونفر متهم خانم را در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی ها مقدار ۶۱کیلو ۶۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان تصریح کرد : مبارزه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر ادامه داشته وشهروندان در صورت آگاهی از فعالیت اینگونه افراد مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج − 4 =

Top