وجود تیم‌های ورزشی ورامین در سطح لیگ های مختلف کشوری نشان از پتانسیل بالای ورزش در منطقه دارد

ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در دیدار حسن فرجی عضو شورای شهر ورامین و محسن خانی از فعالان ورزشی ، خرسندی خود از خرید امتیاز لیگ دسته ۲فوتبال کشور با نام ورامین را ابراز داشت.
وی گفت: وجود تیم‌های ورزشی در سطح لیگ های مختلف کشوری نشان از پتانسیل بالای ورزش در منطقه دارد و جای خوش‌حالی‌است که افرادی به‌عنوان مسوول و دلسوز برای رونق مهمترین مقوله زندگی ، تلاش می‌کنند.
شیرکوند افزود: آن‌چه در توان سیستم اداری باشد را به کار خواهیم بست تا تیم میلاد کاوه ورامین را به‌عنوان نماینده شهرمان در لیگ دسته ۲ کشور حمایت نماییم.

حسن فرجی در ادامه این نشست عنوان داشت: با ورزش می‌توان شرایط حضور جوانان شهر برای زندگی سالم و شاد را مهیا نمود تا با استفاده از پتانسیل های بالقوه ، نام دشت ورامین را به خوبی در کشور و عرصه های مختلف بین المللی پرآوازه نماییم.
عضو شورای شهر ورامین گفت: برای خدمت به جامعه ورزش ، تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا راه را برای ارتقاع جایگاه ورزش و جوانان هموار نماییم.

محسن خانی با تقدیر از حمایت رییس اداره ورزش و جوانان اشاره داشت: امیدواریم با حضور نماینده ورامین در لیگ دسته ۲فوتبال کشور ، شرایط برای کشف استعدادهای نهفته مهیا شود.
مدیرعامل تیم میلاد کاوه ورامین افزود: حمایت مدیریت ورزش منجر به اتفاقات خوش آیند می‌شود که خوش‌بختانه این امر شکل گرفته و ما نیز آینده روشنی را در این خصوص متصور شده ایم.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه × سه =

Top