واکنش دفتر نماینده دیار پانزده خرداد در خصوص سخنان تحریف شده حسین نوش‌آبادی

واکنش دفتر نماینده دیار پانزده خرداد در خصوص سخنان تحریف شده حسین نوش‌آبادی که شب گذشته در نشست با فعالین ستادی در خصوص موارد مختلف انتخابات مجلس دشت ورامین بیان شد

دفتر نماینده مردم شریف ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به برخی تحلیل ها و برداشت های ناقص و تحریف شده‌ توسط برخی افراد و فضای مجازی، نسبت به اظهارات دکتر نوش آبادی در جلسه تقدیر از اعضای ستادهای تبلیغاتی، بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

“بسم الله الرحمن الرحیم”

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا
به استحضار مردم شریف، ولایی و انقلابی شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک می رساند، دکتر حسین نوش آبادی در جلسه‌ی چهارشنبه شب (۱۶ اسفند) در جمع تعدادی از فعالین اجتماعی و اعضای ستادهای تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مطالبی را مطرح کردند که بعضا مورد تحریف و برداشت های ناقص و تحلیل های نادرست و ناروا قرار گرفت که لازم است جهت تنویر افکار عمومی، خلاصه‌ی اظهارات ایشان در جلسه مذکور، به آگاهی رسانیده شود.

ازحضور پرشور و مشارکت مردم دیار پانزده خرداد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، تشکر و قدردانی می کنم.

حضور مردم عزیز ایران در انتخابات ۱۱اسفند، به تعبیر مقام معظم رهبری، یک جهاد در برابر دشمنان نظام، انقلاب و کشور بود.
تعدد نامزدهای انتخابات مجلس در این دوره، موجب افزایش مشارکت مردم و رقابت جدی شد.
هدف اول ما حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم بود و پیروزی و انتخاب فرد منتخب، موضوع ثانوی بود.
هرگونه بداخلاقی سیاسی و انتشار محتوی غیر اخلاقی محکوم و‌ غیر قابل توجیه است و باز نشر این‌گونه مطالب، خلاف شرع است.
از زحمات و‌تلاش های مسئولان برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان اعم از هیات های اجرائی، نظارت، قضایی، اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
انتخابات یک فرآیند طولانی و قانونی دارد که از زمان ثبت نام و تائید صلاحیت نامزدها شروع و تا تائید نهایی انتخابات، ادامه دارد و تا زمان اعلام رسمی توسط شورای محترم نگهبان، فردی یا مسئولی در سطح حوزه انتخابیه نمی تواند ۱۰۰ درصد صحت شکلی و محتوایی انتخابات را اعلام کند.
بر اساس قانون، تنها دستگاه مسئول، برای اعلام صحت نهایی انتخابات، شورای محترم نگهبان است و اعلام پایان فرآیند انتخابات صرفا در اختیار این نهاد است و فصل الخطاب، شورای محترم نگهبان است.
همه ما مطیع قانون هستیم و هر تصمیمی که نهادهای رسمی و قانونی در خصوص نتیجه انتخابات و فرد منتخب مردم، اتخاذ کنند، برای همه لازم الاجرا و قابل تمکین است‌.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

بیست + پنج =

Top