هیچ موردی از آب گرفتگی در مسیر قم – گرمسار صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان ورامین گفت : با وجود بارش شدید باران در شهرستان ورامین، تردد در محور قم – گرمسار عادی است و هیچ موردی از آب گرفتگی در این مسیر مهم صورت نگرفته است.

به گزارش ورامین تدبیر حسین کاغذلو گفت : جنوب دشت ورامین محل عبور رودخانه های موسوم به شور و شیرین و کرجی است که معمولا در زمان بارش های شدید باران و ورود پساب ناشی از آب های سطحی شهر تهران، این رودخانه ها طغیان کرده و وارد معابر اصلی می شوند.
وی افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین از دو روز قبل با فراخوان کلیه دستگاه های عضو و تشکیل جلسات تخصصی ستاد مدیریت بحران، پیش بینی های لازم برای مقابله با هر نوع آبگرفتگی را صورت داد و با تجربیاتی که اعضا در مواجهه به سیلاب داشتند، اقدامات پیشگیرانه انجام پذیرفت.
وی اظهار داشت : از بامداد امروز یک دستگاه بیل مکانیکی و دو دستگاه لودر با استقرار در مناطق جنوبی ورامین، اقدام به لایروبی انهار و حاشیه رودخانه شور و شیرین و کرجی کرده و تمامی نیزارهای رشد کرده در حاشیه این رودخانه پاکسازی شد تا در صورت افزایش ورودی این رودخانه ها، آب به محور چرمشهر وارد نشود.
کاغذلو افزود: در زیرگذر روستای طغان از توابع بخش جوادآباد که ورودی محور قم – گرمسار محسوب می شود، آبگرفتگی رخ داده بود که با حضور به موقع عوامل بخشداری و سازمان آتش نشانی و استفاده از پمپ های کف کش، این آب تخلیه و مشکل برطرف شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

1 + هجده =

Top