همه ایران به دنبال بصیرت مردم دشت ورامین در حرکت هستند.

مراسم دهه بصیرت و سال‌روز شهادت شهید سلیمانی با سخن‌رانی عباس جوهری معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران در ورامین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،عباس جوهری مر این آآیین فت:در جمع انقلابیون ورامین حرف از زدن بصیرت سخت است این مردم در تاریخ کاری کردند که همه ایران به دنبال بصیرت مردم این دیار در حرکت هستند.

وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی بیان داشت: زمانی در قبل از انقلاب، مقامات آمریکایی ایران را جزیره ثبات امنیت خود نامیدند، اما مردم ایران و خصوصا مردم ورامین و قیام آنها در ده دی سال ۵۷ نگذاشت ایران حیات خلوت استعمار گران بماند.
جوهری ادامه داد: برای نسل جوان تاریخچه انقلاب اسلامی را تبیین نکرده ایم ،دستور دشمن تحریف تاریخ و پاک کردن حافظه تاریخی ایران است و برپایی نشست های بصیرتی جلوگیری از این حربه دشمن است.
معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران بیان داشت: بفرموده امام راحل ۲۲ بهمن بعد ازبعثت پیامبر(ص)بزرگترین حرکت برای احیای دین اسلام بوده است ریشه این مکتب در مصحف حضرت زهرا (س)است و این برنامه الهی در جای دیگر هدایت می گردد و دست قدرت الهی را دشمنان ما مانند هنری کسینجر اذعان می کنند.
وی انقلاب اسلامی را پیوند خورده مکتب اهلبیت(ع) دانست و تصریح کرد: افتخار شیعه این است که این انقلاب به مصحف حضرت زهرا (س) پیوند خورده است، مقام معظم رهبری راعد هستند و انتهای خط را میبینند و وقتی که می گوید ۲۵ سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت دشمنان می دانند سخن گزافی نیست و مانند معمار کبیر انقلاب سخنانشان محقق خواهد شد.
جوهری هزینه های حفظ انقلاب اسلامی را بی شمار دانست و اظهار داشت:جنگ تحمیلی یکی از هزینه های انقلاب بوده و افتخارات انقلاب نیز زیاد است ولی بدانیم برای ذره ذره آن خون و حفظ هر کف دست خاک شصت قطره خون تقدیم شده است.
معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران به ایام الله دهه بصیرت اشاره داشت و عنوان کرد: یوم الله ۹ دی طبق فرمایش رهبری معظم امداد غیبی بود، باید آینده نگری کنیم و از دشمن غافل نشویم و دنبال رو مکتب حاج قاسم سلیمانی باشیم، خون شهید سلیمانی جوشش پیدا کرده است و تکثیر شده است و دشمنان حتی از آن نام ایشان نیز هراس دارند.
وی صادق بودن، اخلاص، شجاعت و شهامت، عقلانیت و تدبیر، دشمن شناسی و خود شناسی، ولایت پذیری و دفاع از آن، حفظ بیت المال و حدود شرعی، معنویت گرایی، انقلابی گری را از ویژگی های این شهید والامقام دانست.
جوهری با تاکید بر بکارگیری از تمامی ظرفیت ها در شهرستان ورامین برای خدمت رسانی به مردم بیان داشت: از ظرفیت های گروه های جهادی در ورامین استفاده ببرید و لازم است فرمانداری محل رفت و آمد گروه های جهادی شود.
معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران بیان داشت: موئلفه های انقلابی برخاسته از حرکت مدبرانه و پرهیز نگاه بالا به مردم است و امروز ضمن حمایت از انقلاب بدانیم که تضعیف انقلاب حماقت است،مردم اگر درک کنند مسئولان دنبال حل مشکلات هستند کمک می کنند و ما مسئولان دنبال توجیه کردن مشکلات نباشیم و دنبال حل آن باشیم.

وی در پایان گفت: برای تمامی موضوعات برنامه ریزی لازم است دوران بدون پشتوانه کار کردن گذشته است این دولت برای حل مشکلات برنامه مفصل و جامع خواهد داشت.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پانزده + نه =

Top