نمایشگاه کشفیات پلیس ‌شرق استان تهران برگزار شد

۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در شرق استان تهران (دشت ورامین) کشف شد

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،سردار دلاور القاصی‌مهر در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: براساس تدابیر فرماندهی انتظامی کل کشور، طرح های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق مختلف کشور در حال اجرا است که این طرح ها نیز در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با اولویت برخورد با مخلان امنیت اراذل و اوباش، دارندگان سلاح غیرمجاز، خرده فروشان مواد مخدر و سارقان اجرایی شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح همچنین با دستگیری یکهزار و ۱۵۰ سارق، ۱۸۶ دستگاه خودرو و ۱۲۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد

این مسئول اظهار داشت: همچنین در راستای اجرای این طرح، ۶۰ نفر از اراذل و اوباش که امنیت مردم را به خطر انداخته بودند شناسایی و دستگیر شدند.

القاصی‌مهر خاطرنشان کرد: با اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ و شناسایی توزیع کننده و خرده فروشان مواد مخدر، بیش از یکهزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۵۰ خرده فروش مواد مخدر توسط عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با قدردانی از همکاری و پشتیبانی قاطع دستگاه قضایی از عوامل انتظامی، تاکید کرد: نیروی انتظامی با همکاری دستگاه مقتدر قضایی، تمام تلاش و سعی خود را در ارتقای امنیت و آرامش مردم به کار بسته و این امنیت، خط قرمز پلیس است.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × پنج =

Top