نقوی‌حسینی: اعتباری که طی ده سال گذشته در روستاهای منطقه( توسط دولت) هزینه شده، سه برابر سی سال اخیر است

? سیدحسین نقوی‌حسینی در حالی امشب در مسجد خاتم‌الانبیا ورامین برای دومین بار برای شرکت در انتخابات اعلام حضور کرد که یکی از اقدامات بی‌نظیر دولت روحانی را جز “صد اقدام” خود عنوان کرد و افزود: من تا کنون صد اقدام انجام داده‌ام که البته منطقه‌ی ما دویست اقدام دیگر نیاز دارد.

? وی همچنین راه‌اندازی سه مرکز ام‌آر‌آی را جز افتخارات خود برشمرد و افزود: این مراسم میتینگ انتخاباتی نیست و من در فصل انتخابات، اقدامات انجام شده را خواهم گفت.

? نقوی حسینی همچنین برجام را کاری اشتباه برشمرد و نتیجه آن را بیهوده خواند و گفت : با برجام نه مشکل اشتغال و نه هیچ کدام از مشکل های ما حل نشد.

?نماینده سه دوره مردم در مجلس همچنین رسیدن به ثبات اقتصادی در نیمه دوم سال را جز پیش‌گویی‌های دقیق خود برشمرد و با وجود انتقاد صریح به مدیران دولتی، تلویحا بار دیگر گذر از شرایط بحرانی جنگ اقتصادی و شدیدترین تحریم‌های تاریخی آمریکا و جهان علیه ایران را نتیجه اقدامات مناسب (این دولت) برشمرد.

?نقوی حسینی به هیچ وجه از نداشته‌های حوزه‌ی انتخابیه‌ی خود سخن نگفت و در روز عید غدیر و محضر خانه‌ی خدا و حاضرین با ذکر قسمی محکم گفت : من فقط یک خانه مسکونی و یک وسیله نقیله دارم و دیگر هیچ چیزی ندارم!

***
?پ. ن: در مراسم امشب اما نماینده سه دوره مردم دشت ورامین به هیچ وجه از #وعده‌های عملی نشده پس از سه دوره سخن نگفت و نگفت : این دشت زرخیز اما مظلوم، که مردمش همیشه در نوک صف حمایت از نظام بوده‌اند، چرا اکنون به خاطر پافشاری بر منافع و جنگ‌های سیاسی:

مترو ندارند؛

جاده‌های ایمن ندارد؛

بیمارستان کافی ندارد؛

فرهنگ‌سرا ندارد؛

سینما ندارند؛

و…

?جناب آقای نماینده!

ای کاش در پایان ۱۲ سال نماینده‌گی خود، به جای افتخار به راه‌اندازی مترو، چندین بیمارستان، جاده‌های امن، فرهنگ‌سرا، شهرک‌های صنعتی فعال و… تنها به راه‌اندازی سه مرکز تصویربرداری فخر نمی‌فروختید!

?جناب آقای نماینده!
باور بفرمایید روش #تعامل بهتر جواب می‌داد تا #تهدید!

?همکار اصولگرای خود در گرمسار و آرادان( خوار ورامین سابق ) را بنگرید که چطور با #تعامل با دولت، حق مردم خود را ستاند و از منطقه ویژه اقتصادی تا صندلی سینما در گرمسار را از وزرا پی‌گیری نمود…

ای کاش در پایان سه دوره نمایندگی به نداشته‌ها افتخار نمی‌کردید و در این روز و روزگار : هم وضعیت شما خوب بود و هم وضعیت مردم!

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یک × 2 =

Top