نصب پرچم در ایام الله دهه فجر یک نماد است

در دومین روز از دهه مبارک فجر؛
نصب پرچم در ایام الله دهه فجر یک نماد است /نشست جوانان و انقلاب اسلامی در ورامین برگزار شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز نصب پرچم در ایام الله دهه فجر که یک نماد است ، مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید همه ما در این نهضت و حرکت شرکت کنیم.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی عصر چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه در دومین روز از دهه مبارک فجر در نشست جوانان و انقلاب اسلامی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین با تسلیت رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اظهار کرد: این مرجع عالیقدر خدمات بزرگی را از خود به یادگار گذاشتند و پیام تسلیت مقام معظم رهبری درباره این عالم جلیل القدر نشان دهنده، جایگاه بالای ایشان است.

وی با اشاره به این نکته که نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد غفلت قرار گیرد ، افزود: برخی از ما یادمان می رود که انقلاب چه خدمتی به ما کرده است و باید خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بازگو شود.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به راه اندازی پویش پرچم در ایام الله دهه فجر ادامه داد: امروز نصب پرچم در ایام الله دهه فجر که یک نماد است ، مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید همه ما در این نهضت و حرکت شرکت کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به فضاسازی مناسب شهری در ورامین در ایام الله دهه فجر و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه اضافه کرد: امروز بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات انجام گرفته در نظام اسلامی یک ضرورت است و این موضوع در فضاسازی شهری ورامین به خوبی اجرا شده است.

علیرضا مومنی شهردار ورامین نیز در ادامه این نشست با اشاره به راه اندازی گروه مشاوران جوان در شهرداری بیان کرد: در آینده نزدیک ، گروه مشاوران جوان در شهرداری تشکیل و از ظرفیت جوانان در تصمیم گیری ها استفاده خواهد شد.

شهردار ورامین بیان کرد: باید در حوزه فرهنگی ، اطلس شهرستان تهیه شود که این موضوع از سوی شهرداری ورامین دنبال خواهد شد‌.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

بیست − 1 =

Top