نشست خبری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا با اصحاب خبر و رسانه برگزار شد

⭕️ به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،هم‌زمان با اولین روز از هفته تربیت بدنی جواد ترابی در جمع فعالان عرصه خبر واطلاع رسانی در جنوبشرق استان تهران از عملکرد خود در مدت ۱۰ ماهه حضورش در شهرستان پیشوا بعنوان رئیس اداره ورزش وجوانان گزارشی ارائه و برنامه های در دست اقدام و پیش رو را تشریح کرد و از برگزاری بیش از ۳۰ رویداد مهم ورزشی وفرهنگی در منطقه به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.

⭕️در این نشست دوستانه ؛ ترابی ضمن گزارش دهی و تبیین اقدامات و چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت مجموعه ورزش وجوانان و هیات های ورزشی در پیشوا گفت : از هرگونه نقد و انتقاد سازنده برای بهبود شرایط استقبال می کنم.

 

????از سوی مدیر ورزش و جوانان شهرستان پیشوا اعلام شد؛

جزییات برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در پیشوا

⭕️جواد ترابی در جمع خبرنگاران لضمن تشریح جزییات برنامه های این مدیریت در هفته تربیت بدنی و ورزش از برگزاری بیش از ۳۰ رویداد و مسابقه ورزشی شامل همایش پیاده روی خانوادگی, اولین رویداد خیابان ورزش,رژه ورزشکاران وهیات های ورزشی, رزمایش جهادگران فاطمی ،کارناوال گروههای دوچرخه سواری و موتورسواری خودرویی, نواختن زنگ زورخانه, دیدار با پیشکسوتان ,اجرای طرح سپاس و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، برپایی میز خدمت در نمازجمعه، نشست با جوانان ونخبگان و مسابقات ورزشی متنوع در دوبخش بانوان وآقایان در این هفته خبر داد.

⭕️رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به مردم، ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و داوران همه رشته های ورزشی و آرزوی سلامتی، موفقیت و سربلندی برای آنها، این هفته را فرصتی گرانبها برای ایجاد فضای شور و شادی ورزشی و رقابت های سالم دانست.

⭕️وی یکی از اصلی‌ترین مولفه های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه را ورزش خواند و گفت: با نهادینه کردن ورزش در بین عموم مردم می توان به رسیدن موفقیت در تمام زمینه ها کمک شایانی کرد و پیشرفت و گسترش ورزش، امروزه خود امر به معروف است، چرا که با این امر بسیاری از ناهنجاری های جامعه کاهش می‌یابد.

⭕️ترابی در ادامه گفت: در این هفته مسابقات ورزشی در رشته های مختلف شطرنج، والیبال، بومی محلی، تکواندو، ووشو، شنا ،طنابزنی، کشتی توابع، آمادگی جسمانی، بدنسازی،ژیمناستیک،اسکیت،بسکتبال، فوتسال ادارات، فوتبال بزرگسالان و… برگزار می شود.

⭕️سکاندار ورزش شهرستان پیشوا ضمن تشکر از همکاری وحمایت های مهندس تاجیک نوری فرماندار پیشوا ، جناب سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه ، جناب سرهنگ ارسلانی فرمانده انتظامی و ادارات شهرستان اظهار امیدواری کرد برنامه های هفته تربیت بدنی امسال متفاوت تر از سنوات قبل و با کمیت و کیفیت بهتری عملیاتی خواهد شد.

⭕️در ادامه برخی از اقدامات موثر انجام شده اداره ورزش وجوانان شهرستان پیشوا به اطلاع حاضرین رسید:

????ساماندهی اماکن ورزشی و واگذاری به صورت قانونی به بخش خصوصی با اولویت هیات های ورزشی و توجه به مقوله آموزش

????سرعت بخشیدن به روند صدور مجوزها در حوزه اماکن ورزشی

????راه اندازی پنجشنبه‌های تندرستی و ورزش صبح گاهی بانوان

????ساماندهی هیات های ورزشی با هدف تقویت ورزش قهرمانی

????میزبانی خوب از مسابقات استانی وکشوری در رشته های کشتی وبدنسازی و دومیدانی باعث اعتماد به شهرستان پیشوا از سوی مجموعه استان شد

????برگزاری جلسات تخصصی و هماهنگی اداره ورزش وجوانان با هیات های ورزشی وسازماندهی ورزشکاران جهت اعزام به مسابقات استانی و کشوری.

????ترمیم تیم بسکتبال شهرستان پیشوا ، خانه شطرنج وخانه تکواندو.

????پیگیری جذب اعتبارات استانی و پیشرفت ۸۵ درصدی قابل توجه پروژه احداث سالن سرگل

????پیگیری مستمر برای تکمیل مجموعه هایی که عملیات عمرانی آن مدت طولانی متوقف بودند

????توجه ویژه به حوزه جوانان و ارتقا چشمگیر فعالیت ها با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مخصوص جوانان

????برگزاری جلسات ستاد ساماندهی به صورت منظم با رویکرد نگاه ویژه به جوانان.

????تلاش برای نهادینه کردن ورزش همگانی بین خانواده ها داریم و جزء سیاست‌های اصلی اداره ورزش وجوانان است

????اجرای طرح استعدادیابی ورزشی جهت پرورش ورزشکاران با تعامل خوب اداره آموزش وپرورش

????استفاده از ظرفیت های شهرستان نظیر همکاری خوب دانشگاه ازاد اسلامی برای اخذ میزبانی های کشوری و استانی که سبب معرفی منطقه در سطوح ملی شد.

????ایجاد همدلی بین ورزشکاران و متخصصان جهت پیشرفت و توسعه شهرستان

????همه تلاش وهدف ما منفعت و رشد ورزشکاران است.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو + 13 =

Top