نتایج احراز صلاحیت‌های داوطلبین شهر ورامین و جوادآباد اعلام شد

?صلاحیت ۴۲ نفر داوطلب شورا در ورامین و جوادآباد احراز نشد

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، فرماندار شهرستان ورامین گفت: از مجموع ۱۱۶ نفر ثبت نام شده انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه ورامین و جوادآباد ، صلاحیت ۴۲ نفر احراز نشد.

حسین کاغذلو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول یک هفته زمان ثبت نام رسمی، ۱۲۶ نفر به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کردند که از این تعداد، ۱۰ نفر به دلیل مغایریت مدارک واجد شرایط شرکت در انتخابات نبودند و در نهایت ۱۱۶ نفر ثبت نام قطعی کردند که از این تعداد ۱۰۰ نفر برای شورای شهر ورامین و ۱۶ نفر برای شورای شهر جوادآباد ثبت نام کردند.
وی اظهار داشت: متأسفانه در جریان بررسی صلاحیتها، یکی از داوطلبیان دعوت حق را لبیک گفت و دو نفر نیز در مهلت قانونی، انصراف خود را از ادامه مسیر انتخابات اعلام کردند.
وی تصریح کرد: پس از بررسی صلاحیت داوطلبین در هیأت‌های اجرایی و نظارت، صلاحیت ۳۵ نفر در حوزه شهر ورامین و صلاحیت ۷ نفر در حوزه شهر جوادآباد احراز نشد.
داوطلبانی که صلاحیت آنها توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت تأیید نشده از روز نهم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به صورت مکتوب به هیأت نظارت استان ارائه کنند تا اعتراض آنان مورد بررسی نهایی قرار گیرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × پنج =

Top