معاون فرماندار: مردم ورامین بابت تأمین کالاهای اساسی ماه رمضان نگران نباشند

معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، تمامی کالاهای مورد نیاز ماه مبارک رمضان به ویژه کالاهای تنظیم بازار تأمین شده و مردم بابت تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز، نگرانی نداشته باشند.

نرگس توسلی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان استان تهران، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله خرما، برنج، قند، شکر،گوشت قرمز و مرغ با قیمت تنظیم بازار به میزان کافی تأمین و به بازار مصرف تزریق می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت اتاق اصناف و اداره صمت ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بازرسان موظفند ضمن توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصنافی که بازگشایی آنان از سوی ستاد ملی کرونا بلامانع اعلام شده، بر قیمت گذاری و نحوه توزیع کالاها و ارائه خدمات توجه ویژه داشته باشند.
توسلی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای فعال به ویژه توزیع کنندگان مواد غذایی، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در الویت قرار داشته و بازرسان شبکه بهداشت با جدیت با موارد تخلف برخورد کنند.
وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی تمامی مسئولان و با همراهی مردم، بازار شهرستان ورامین در آرامش کامل است و طی ماه‌های گذشته هیچ کمبودی در شهرستان وجود نداشته و در برخی از موارد، قیمت کالا در بازار مصرف، کمتر از نرخ اعلام شده برای کالاهای تنظیم بازار بود.
معاون فرماندار ورامین تأکید کرد: مردم ورامین به هیچ عنوان نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند چرا که این کالاها به میزان کافی تأمین شده و در طول ماه مبارک توزیع می‌شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمیعت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پانزده + پانزده =

Top