مصوبه مترو ورامین تصمیم حاکمیتی است و بعد از مترو پرند اجرا خواهد شد

 نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات حاکمیتی قابل توجه برای اجرای مترو ورامین گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر و به نقل از مهر، حسین نوش آبادی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین به مناسبت روز مجلس گفت: مجلس به تعبیر مقام معظم رهبری از ارکان مهم تصمیم گیری کشور است.

وی افزود: جهت گیری های مجلس باید در سمت و سوی حقوق مردم و بر اساس سوگند در برابر کلام الله مجید باشد.

این نماینده مجلس گفت: بعد از افتتاح مترو پرند موضوع مترو ورامین در دستور کار قرار گرفته است، از مصوبات سفر رئیس جمهور انتقال مترو ورامین از وزارت راه به شرکت مترو بود که معاون اول رئیس جمهور نیز این مصوبه را ابلاغ کرد.

نوش آبادی گفت: از مطالبات مهم مردم دیار ۱۵ خرداد حمل و نقل ریلی متناسب است، بحث شکل گیری مترو از مباحث مهم امروز است. این مصوبه و تصمیم حاکمیتی است، ممکن است برخی شبهه کنند، اما تصمیم حاکمیتی گرفته شده است.

وی افزود: در بخش درمان نیز شاهد جهشی در این دوره هستیم و اکنون و با حرکت هماهنگ بین دولت و مجلس و حمایت ائمه جمعه موفقیت‌های قابل توجهی را پیش رو داریم.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مجلس فعلی را مجلس انقلابی دانستند، گفت: مجلس طی سه سال و نیم قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برای جلوگیری از رانت را تصویب کرد و تصویب قوانین ضد دلالی و سوداگری و مالیات بر خانه‌های خالی از دیگر اقدامات قابل توجه نمایندگان در مجلس بوده است.

وی تصویب قانون حمایت از جوانی جمعیت در راستای پیشگیری از کهولت سن و قانون اقدام راهبردی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا در مجلس را مورد اشاره قرار داد و گفت: تصویب این قانون امتیازی برای مذاکره کنندگان هسته‌ای در مذاکرات در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا بود.

نوش آبادی همچنین گفت: تصویب قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان طی سه سال آینده از دیگر اقدامات قابل توجه است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 × 2 =

Top