مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک : با مدیرانی که پول اجباری دریافت کنند برخورد می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت:بامدیرانی که از اولیا به اجبار پول دریافت کنند، برخورد جدی خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ؛ نشست خبری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد.

 

غلامرضا بختیاری در این جلسه در جمع اصحاب رسانه گفت: قرچک یکی از پر تراکم‌ترین مدارس استان تهران است و این میزان ۳۴/۶ است و این در حالی است که میانگین در کشور ۲۸درصد است.

وی گفت:دو مدرسه خیرساز در قرچک در چند روز گذشته شروع شده است و اگر در حال حاضر ۲۰ مدرسه ۱۲ کلاسه ساخته شود بازهم کمبود مدارس داریم به همین جهت آموزش و پرورش از خیرین استقبال میکند.

بختیاری همچنین به لزوم توجه بیش‌تر خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار به حوزه‌ی آموزش و پرورش شهرستان قرچک اشاره و بیان کرد:مدرسه عترت در انتهای خیابان محمدآباد به چرخه آموزش بازگشت و تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و خیر محترم تا ۵ میلیارد تومان در این مدرسه هزینه خواهد کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت :پروژه مهر نماد خدمتگذاری در آموزش و پرورش محسوب می شود و با شعار تکریم و رضایتمندی که ابتدای دوره مسئولیت مطرح کردیم عزم آموزش و پرورش قرچک احترام به ارباب رجوع است و کسی که با این شعار همراه نباشد عذرش خواسته خواهد شد.

این مقام. مسؤل افزود: دریافت هرگونه وجه اجباری هنگام ثبت نام ممنوع است و اگر مدیری در این خصوص تخلف کند هیچگونه چشم پوشی نخواهیم کرد و به هیئت تخلفات معرفی خواهی شد.

غلامرضا بختیاری در نخستین نشست خبری خود افزود :۵۵ درصد دانش آموزان ما در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند و توزیع متوازن رشته در پایه دهم نیز به خوبی در حال انجام است.

در این نشست که معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک هم حضور داشتند خانم اسدی معاون برنامه‌ریزی و پژوهش اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پاسخ به پرسش خبرنگار ورامین‌تدبیر در خصوص وجود پدیده‌ی کودک‌همسری و پایین آمدن سن اعتیاد گفت :
متاسفانه مواردی از آسیب اجتماعی پایین آمدن سن ازدواج در شهرستان قرچک هم مشاهده شده که پایین‌ترین آن مربوط به دانش‌آموز دختری ۱۲ساله می‌باشد.

وی همچنین برجستگی معضل اعتیاد در شهرستان قرچک را تایید کرد و اظهار داشت : این امر پدیده‌ای شوم و مربوط به تمام بدنه اجتماع است که حل و یا کاهش آن عزم همه اجزا اجتماع اعم از خانواده‌ها و سایر نهادهای تربیتی و آموزشی در جامعه را می‌طلبد.

در ادامه این نشست خبری احد شایان سرپرست معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران گفت : در راستای توسعه متوازن رشته ها ، امسال نمایشگاه هدایت تحصیلی به نحو مطلوبی در قرچک برگزار شد و دانش آموزان پایه دهم بنا به سیاست های دولت به رشته های فنی و حرفه ای تشویق و ترغیب شدند.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × 2 =

Top