مخالفت شورای تامین پیشوا با واگذری مجتمع مسکونی به خانواده های شهدای مدافع حرم افغانستانی

?مخالفت فرماندار و شورای تأمین پیشوا با واگذاری پروژه مسکونی ۷۵۲ واحدی به قشر و گروه خاص

?فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان پیشوا از مخالفت فرمانداری و این شورا با واگذاری پروژه مسکونی ۷۵۲ واحدی به گروهی خاص، خبر داد.

?حسین عباسی بیان داشت: شهدای مدافع حرم، جایگاه والایی دارند و از سویی خانواده‌های این شهدا برای همه ملت ایران و مردم شهرستان پیشوا عزیز و محترم هستند و در این مسئله شکی نیست.

?وی افزود: با عنایت به این موضوع مهم، احتمال اسکان ۷۵۲ خانواده شهدای مدافع حرم افغانستانی از نقاط دیگر استان در این شهرستان مطرح شد که فرمانداری از همان ابتدا مخالفت جدی خود را به‌واسطه تبعات اجتماعی و امنیتی این امر، اعلام کرد.

?رئیس شورای تأمین شهرستان پیشوا تصریح کرد: بر اساس برخی اطلاعات و اخبار و گزارشات واصله موضوع پروژه مسکونی ۷۵۲ واحدی اتباع افغان برای تصمیم نهایی، در این شورا نیز مطرح شد و به‌اتفاق آراء با این موضوع مخالفت شد.

?وی ادامه داد: اتباع افغان ساکن در این شهرستان فراتر از حد انتظار و استانداردها هستند که تبعات خاص امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی دارند؛ بنابراین صلاح نیست که به جمعیت اتباع پیشوا افزوده شود.

?فرماندار شهرستان پیشوا باردیگر بر لزوم تکریم شهدای مدافع حرم و خانواده‌های معزز آن‌ها تأکید کرد و گفت: برای برون‌رفت از مشکلات خاص، باید ابتدا از وقوع مشکل پیشگیری کرد و درعین‌حال، صلاح و صرفه جامعه را درنظر گرفت تا در آینده، دچار مشکلات حاد نشد.

?عباسی در پایان، از رسانه‌های شهرستان و منطقه بابت حساسیت بر موضوع‌های این‌چنینی که باعث جلوگیری از بحران‌های مختلف اجتماعی می‌شود، تقدیر کرد و افزود: حل معضلات شهرستان پیشوا نیازمند اتحاد و همدلی مردم، مسئولان و رسانه‌هاست که خوشبختانه این امر باقدرت در جریان است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو + پانزده =

Top