محمد قمی : پاکدشت به بیمارستان تأمین اجتماعی نیاز دارد

به گزارش ورامین تدبیر، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان پاکدشت به دلیل برخورداری از جمعیت کارگری به بیمارستان تأمین اجتماعی نیاز دارد.

محمد قمی افزود: شهرستان پاکدشت بیش از ۸۰ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی دارد که این افراد برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی تخصصی پزشکی مجبورند که به تهران یا شهرهایی اطراف عزیمت کنند.
وی افزود: شهرستان پاکدشت با دارا بودن چندین شهرک صنعتی، هزاران واحد تولیدی و صدها هکتار مراکز کشاورزی و گلخانه ای از مهمترین قطب های صنعت وتولید در استان تهران است. 
قمی گفت: هم اکنون بیش از ۳ هزار واحد صنعتی فعال و پویا در مناطق مختلف شهرستان پاکدشت به امر تولید مبادرت می ورزند که این صنایع علاوه بر ارتقاء سطح اقتصاد منطقه، در ایجاد فرصت های شغلی نیز نقش به سزایی ایفا می کنند که اکثر افراد شاغل در این واحدها، بیمه شده تأمین اجتماعی هستند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مهمترین مطالبات جامعه کارگری شهرستان پاکدشت ، احداث بیمارستان تخصصی تأمین اجتماعی است تا ۸۰ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی بتوانند خدمات درمانی مطلوب را در خود شهرستان دریافت کنند.
وی تصریح کرد: مسئولان شهرستان بارها برای احداث این بیمارستان، پیگیری های را انجام داده اند ولی با این جمله مواجه شده اند که بیمارستان های تأمین اجتماعی بر اساس سیاست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فقط در مراکز استان ها احداث می شود در صورتی که برخی از استان های کشور حتی ۲۰ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی نیز ندارند.
نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان شهرستان پاکدشت آماده اند تا در صورت موافقت وزیر و تأمین اعتبارمورد نیاز ، زمین مورد نیاز احداث بیمارستان تأمین اجتماعی را تأمین کنند.
وی با اشاره به ورزش کارگری و نیاز توسعه زیر ساخت ها و اماکن ورزشی گفت: فاز نخست ورزشگاه کارگری شهرستان پاکدشت با همت وزارت تعاون احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته و نیاز است تا با توسعه این ورزشگاه و تکمیل دیگر فازها ، زمینه لازم برای حضور جامعه کارگری پاکدشت در صحنه های ورزشی فراهم شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یک + 19 =

Top