لزوم توجه به حل مسائل و مشکلات اساسی جوانان

جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان ورامین به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد .

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین ،جلسه ستاد ساماندهی جوانان به ریاست مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین و با حضور فخاری معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی ،رستمی ریاست اداره ورزش و جوانان ورامین و دیگر مسولین برگزار شد .
مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای ساماندهی جوانان بعد از ۳ سال وقفه گفت : تشکیل جلسه ای با موضوعی به این مهمی بعد از ۳ سال نشان از مظلومیت و عدم برنامه ریزی در خصوص مسائل جوانان دارد و ما باید با همت و برنامه ریزی جهت حل مشکلات این قشر از جامعه حداکثر تلاش خود را به کار ببریم .
معاون استاندار تهران گفت : بخش اعظمی از جامعه کنونی کشور ما را جوانان تشکیل می دهند و جمع آوری بانک اطلاعاتی و آماری شهرستانی در خصوص تعداد جمعیت ،جنسیت ،وضعیت تاهل ،وضعیت اشتغال ،مسکن و …. می تواند ما را در برنامه ریزی هرچه بیشتر و دقیقتر کمک دهد .
درویشی با بیان ضرورت تجمیع و استفاده از ظرفیت های موجود در بخش های مردمی و دولتی گفت : بسیاری از ظرفیت های و منابع جهت حمایت از جوانان در موضوعات اشتغال و مسکن و … وجود دارد که با برنامه ریزی و شناسایی و در اختیار دادن آنها به جوانان میتوان بسیاری از مشکلات و معضلات موجود آنها را حل نمود که این نیاز به برنامه ریزی دقیق و هم افزایی در بین تمامی دستگاه ها و نهاد های مردمی می باشد .

فرماندار شهرستان ورامین در پایان گفت : همه‌ی دستگاه ها اجرایی و ظرفیت های مردمی در خصوص حل مشکلات و معضلات زیر بنایی و اساسی جوانان تلاش و همت مضاعف خود را به کار گیرند .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفده + پانزده =

Top