فصل تغییری دیگر در دشت ورامین در راه است

یادداشت ورامین‌تدبیر

? تغییرات زودرس در یک ماه مانده به فصل تغییر

? ماه دیگر در همین روز مجلس یازدهم کار خود را آغاز نموده است؛ بیش و پیش از زمزمه رقم زدن تغییرات ملی توسط نمایندگان، بسیاری از موکلین نمایندگان منتظر تغییرات محلی هستند تا ببینند انگشت اشاره نماینده جدید به سمت کدام یک از مدیران وابسته به نماینده‌ی سابق (که با هر ضرب و زور در دولت مخالفش بر سر کار گماشت) خواهد رفت.

? عده‌ای از مدیران سابق هم که کارنامه‌ای سنگین در حمایت از #نماینده_سابق داشتند، در آخرین شب تبلیغات این دوره از انتخابات مجلس، به منظور پاک کردن آن سوابقی مکتوم و محفوظ، در صف اول حامیان #نماینده_جدید نشستند و حتا گوی سبقت از حامیان حقیقی و همیشگی او ربودند و گفتند : چون فلانی در انتخابات پیشین برای رقابت نیامد، ما بالاجبار از فلانی حمایت کردیم وگرنه منتخب اول و آخر ما همین آدم کاردرست و درست‌کار است!!!

?بگذریم که تا بوده همین بوده و اتفاقا همین افراد ملون و صدرنگ و رو هستند که پیروز عرصه‌یِ ربایش مقام‌های مختلف و تامین منافع فردی و جمعی خودشان هستند و همیشه صادقان و لایقان، به مانند ایشان، فضا و فرصت خدمت برایشان مهیا نبوده و نخواهد شد.

?به هر روی؛ به سیاق سابق، به عنوان تنها رسانه رسمی که زمینه فعالیت اصلی آن “سیاسی-اجتماعی” می‌باشد وظیفه ذاتی خود می‌دانیم که شما مخاطبانِ هوشیار را از برخی از تغییرات‌پیش‌رو آگاه سازیم :

?همان‌گونه که می‌دانید بر اساس اصل قانون تفکیک قوا، نماینده مجلس حق دخالت در امور دولت را ندارد و نمی‌تواند به فرمانداران و استانداران از طریق وزیر کشور برای انجام و اجرای این تغییرات فشار وارد نمایند اما همیشه این قوانین نوشته شده نیستند که به منصه‌ی ظهور می‌رسند و مشاهده شده که بیش‌تر مدیران ارشد و ادارات و… با مشورت و صلاحدید و حتا در مواردی با فشار جناب نماینده بر کار گمارده خواهد شد که دشت ورامین نمونه بارز تحمیلی آن را در همین اواخر به خوبی به یاد دارد و البته باید بگوییم که همین فرد هم‌اکنون به عنوان نخستین فرد نسخه عزلش نوشته شده و به زودی فرد جایگزین او پس از کسب استعلامات لازم به جای او به زودی معرفی خواهد شد و از او می‌توان به عنوان آینه عبرت برای این دولت یاد کرد که نباید مخالفان خود را به هر قیمت و فشاری بپذیرد و کارنامه خود در حمایت از حامیانش را سیاه‌تر از گذشته نماید.

?پس از نام‌برده؛ باید از برخی از روسای ادارات نام برد که با توجه به جناح سیاسی نماینده جدید، از هم‌اکنون درصدد پاک کردن هرگونه رنگ و نمای اصلاح‌طلبی و اعتدالی از سروصورت خود هستند و عده‌ای دیگر هم در کنج گمنامی خریده‌اند و منتظر و مترصد فضایی برای ارتقا هستند.

? ما هم کمان کرده در کمین خواهیم ماند تا در صورت کسب هرگونه اخباری از این حوزه، با شما موکلین مظلوم و محروم در میان گذاریم.

?با ما همراه باشید که خبرهای داغی در پیش است?

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

بیست − 15 =

Top