فرماندار ورامین : دهه مبارک فجر ، بهترین زمان برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش ورامین تدبیر : حسین کاغذلو روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت : امروز ایران اسلامی در حالی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار گرفته که عزت و اقتدار آن مورد اعتراف دوستان و دشمنان نظام است.

وی اظهار داشت: امروز نسل چهارم انقلاب اسلامی که دوران انقلاب اسلامی را درک نکرده اند ، شیفته اطلاع یافتن از دستاوردهای نظامی هستند که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است و این مهم در آستانه دوران بلوغ انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.
وی گفت : دهه مبارک فجر ، بهترین زمان برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این مهم زمانی نمود بیشتری پیدا می کند که شرایط پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را ذکر کرده و سپس آن چه را که نظام برای ما به ارمغان آورده را به درستی اطلاع رسانی کنیم.
کاغذلو تصریح کرد: امروز تمامی مناطق روستایی شهرستان ورامین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از زیرساخت های توسعه برخوردار است و اقدامات عمرانی صورت گرفته در بسیاری از مناطق روستایی ، حتی بیش از مناطق شهری است .
وی افزود : در طول یک سال گذشته تنها یک هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت تدبیر و امید و نظام در مناطق روستایی هزینه شده و چهره این مناطق را به گونه ای تغییر داده که بهانه ای برای مهاجرت روستائیان به شهرها وجود نداشته باشد.
فرماندار ورامین تأکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که اتفاقات چهل ساله ایران اسلامی به درستی بیان شده و مردم از خدمات و برکات انقلاب اسلامی آگاه شوند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

2 × 5 =

Top