فرماندار قرچک: نتایج تصمیم گیری در عرصه های مختلف خدمترسانی باید به نفع مردم تمام شود

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اهمیت خدمترسانی به روستاییان از سوی دستگاههای خدمات رسان همچون آب و فاضلاب گفت: نتایج تصمیم گیری در عرصه های مختلف خدمترسانی باید به نفع مردم تمام شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در جلسه تحویل آب روستاهای صالح آباد و قشلاق جیتو که با حضور حسین عباسی بخشدار مرکزی، مسئولانی از آبفای روستایی استان تهران، دهیاران و روسای شوراهای دو روستا و دیگر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: وقتی آب سد ماملو به شهر قرچک انتقال داده شد انتظار روستاییان بالا رفت گرچه در گذشته برای روستاییان مقرون به صرفه بود که تحت نظارت آبفای روستایی باشند اما اکنون خواهان ارائه خدمات از سوی آبفای شهری هستند.

وی بیان کرد: اکنون ضرورت انتقال مشترکان تحت نظارت آبفای شهری اجتناب ناپذیر است.

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه قرچک پرتراکم ترین روستاهای استان تهران را دارد، افزود: باید برنامه ریزی ها برای خدمت رسانی به مردم و در نهایت حصول نتیجه به نفع مردم باشد.

وی از مسئولان حاضر خواست کارگروهی تشکیل دهند تا کلیه موارد تحویل آب به روستاهای صالح آباد و قشلاق جیتو ارزیابی شود و در جلسه بعدی مطرح و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

در ادامه جلسه نیز حسین عباسی بخشدار مرکزی قرچک گزارشی از روند خدماترسانی به روستاها در حوزه آبرسانی ارائه داد و وضعیت مشترکین آبفا در روستاها را تشریح کرد.

در ادامه نیز مسئولان آبفای روستایی استان تهران نظرات خود را مطرح و پیشنهادات لازم را ارائه دادند.

همچنین رؤسای شوراهای دو روستا و دهیاران مواردی را پیرامون دستور کار جلسه عنوان کردند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 × 2 =

Top