فرماندار قرچک در دیدار نوروزی با اصحاب رسانه: رونق تولید و اشتغال و برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی دو هدف مهم در شهرستان قرچک

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: در سال ۹۶ دو هدف مهم ما در شهرستان قرچک، #رونق تولید و #اشتغال و #پیشگیری از هرگونه تعطیلی #کارخانجات و برگزاری #انتخابات در فضایی سالم و رقابتی است.

مسعود مرسلپور در دیدار نوروزی جمعی از خبرنگاران که در محل فرمانداری برگزار شد با تبریک سال جدید به اهمیت نامگذاری سال ۹۶ به نام سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” اشاره کرد.

وی در ادامه به بیانات روز گذشته رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره ای داشت و خاطرنشان کرد: بیانات نوروزی مقام معظم رهبری حکایت از رضایتمندی ایشان از عوامل عملکردی دولت #تدبیر_و_امید در حوزه های مختلف به ویژه در بخش اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد و جرایم سازمان یافته داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: همچنین فرمایشات معظم له در خصوص مسائل انتخابات خط بطلانی کشید بر برخی که قصد هزینه کرد را در انتخابات داشتند.

وی گفت: خدمتگزاران نظام و دولت #تدبیر_و_امید  در شهرستان قرچک با تأسی از فرمایشات معظم له و همچنین تأکیدات ریاست محترم جمهور تمام تلاش و سعی خود را بر دو بخش استوار دارند؛ اول رونق تولید و اشتغال و پیشگیری از هرگونه تعطیلی کارخانجات و دوم برگزاری انتخابات در فضایی سالم و رقابتی است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک در ادامه سخنان خود با موضوع انتخابات پیش رو اظهار داشت: همچنین با هرگونه اقدامی که نافرمانی در فرمایشات امام راحل و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با سلامت انتخابات و نحوه تبلیغات محسوب می شود، برخورد قانونی بعمل خواهیم آورد.

 

وی با قدردانی از تلاشها و همراهی اصحاب رسانه عنوان کرد: سال گذشته تمام مدیران و کارکنان ادارات شهرستان در مباحث مختلف با تلاش خود در جهت همگرایی اتفاقات خوبی را رقم زدند و امید است امسال نیز با مشارکت بیشتر مردم در کلیه حوزه ها، سالی پر #امید را شاهد باشیم.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

20 − یک =

Top