فرماندار قرچک: برگزاری انتخاباتی با شکوه به کمک اقشار مختلف/ هنرمندان قشر تأثیرگذار جامعه هستند

فرماندار شهرستان قرچک هنرمندان را قشر تأثیرگذار جامعه دانست و اظهار داشت: فراهم کردن زمینه لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در سال ۹۶ نیازمند تلاش و همت اقشار مختلف جامعه است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در نشست با اهالی فرهنگ و هنر و تجلیل از دست اندرکاران جشنواره موسیقی فجر بر ضرورت ارتقای جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه به سمت ایام پایانی سال نزدیک می شویم، لازم است به نیازهای مردم در بخش هنری به خصوص جوانان و نوجوانان اهمیت داده شود.

وی خواستار هماهنگی میان گروههای مختلف هنری شد و گفت: بایستی هسته های محله محور با مشارکت هنرمندان در شهرستان ایجاد شود.

این مسئول در بخشی از سخنان خود به انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و خطاب به هنرمندان ادامه داد: برای برگزاری باشکوه انتخابات به صحنه بیایید و همگام با متولیان برگزاری انتخابات، زمینه را برای حضور پرشور مردم فراهم کنید.

در ادامه نشست نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک از حمایت های فرماندار در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری تقدیر کرد.

بهروز مشتاق همچنین تلاش اصحاب فرهنگ و هنر قرچک به منظور اعتلای فرهنگ این خطه را ستود.

گفتنی است در پایان این نشست دست اندرکاران جشنواره موسیقی فجر و هنرمندان شهرستان قرچک تجلیل شدند و لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

17 + 7 =

Top