فرمانداری ویژه شهرستان ورامین به توسط استاندار تهران ابلاغ شد

 در فرمانداری ویژه ورامین ،خدمت به مردم هم ویژه خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،جلسه شورای اداری شهرستان ورامین به ریاست مهندس منصوری استاندار تهران و با حضور مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ،نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی ،حجت الاسلام والمسلمین محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عسگری معاونت اقتصادی استانداری تهران ،دهقان ریاست همیاری شهرداری و دهیاری ها استان تهران ،هلیلی مدیر کل حراست ، سردار عزیزی فرماندهی نیروی فراجا جنوب شرق استان تهران و حج اسلام رضا پور و طزری ائمه جمعه جواد آباد و خیرآباد و دیگر مسولین نظامی و انتظامی و روسای ادارات تشکیل شد

مجید درویشی در این جلسه اظهار داشت :خدمت صادقانه به مردم و کار و تلاش شبانه روزی برای مردم که از مولفه های اصلی دولت سیزدهم است ، خط مشی فرمانداری ورامین قرار گرفته و این اقدام را سرلوحه اقدامات خود قرار داد.

وی افزود : وفاق و همدلی خوبی در بین مسئولان شهرستان ورامین با هدف اعتلای شهرستان صورت گرفته است و این موضوع در بین تمامی مسئولان مشترک است و فصل خوبی را برای خدمت به مردم ایجاد کرده است .

معاون استاندار تهران گفت : در ۹ ماه حضور در فرمانداری ورامین اقدامات بسیاری مهمی انجام شد که سرآمد به طور رسمی ابلاغ فرمانداری ویژه بود که با تغییر در ساختار سیاسی و اداری شهرستان ، زمینه اتفاقات تاثیر گذار در سطح شهرستان خواهد بود.

فرماندار ویژه ورامین توجه به مناطق حاشیه ای را مهم دانست و افزود :نگاه ویژه توجه به مناطق حاشیه ای و کم برخوردار روستایی و شهری یکی از راهبرد ها چند ماه اخیر بود که در این مسیر ۲۴ بازدید روستایی صورت گرفت که در بازدید ها ۳۶ روستا به صورت حضوری مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان حضور در روستا ها ، روسای ادارات و مسئولان متولی حضور داشتند و مصوبات پس از بازدید پیگیری می شود .

وی خاطر نشان کرد : تاکنون در طول حضور در فرمانداری ورامین ، ۱۴ منطقه حاشیه ای و کم برخوردار شهری را مورد بازدید قرار دادیم که به اجرای ۶۰ درصدی مصوبات بازدید ها منجر شد.

اقدامات اخیر فرمانداری ویژه ورامین

درویشی اظهار کرد : یکی از موضوعات مهمی که در برخی روستا ها وجود داشت، نبود آب شرب بود که با استفاده از ظرفیت های داخلی آب و فاضلاب شهرستان مشکل بی آبی روستا های قلعه خواجه ، جعفرآباد جنگل ، ظهیر آباد و حصار بالا رفع شد.

وی گفت : یکی از اقدامات موثر و تاثیر گذاری که در ماه های اخیر صورت گرفت ، روشنایی کمربندی شمالی با اعتباری بالغ بر ۷/۲ میلیارد تومان ، روشن سازی کمربندی جنوبی و بخش از محورآبباریک به همت شهرداری ورامین می توان اشاره کرد.

معاون استاندار تهران با اشاره آغاز نهضت روستایی در روستای شهرستان ورامین اظهار کرد : آغاز پروژه نهضت روستایی یکی دیگر از اقدامات مهمی بود که در به زیرسازی و آسفالت روستا های زواره ور ، یوسف آباد خالصه و دیگر روستا منجر شد.

درویشی با اشاره به یکی از مشکلات چند دهه ورامین که در دولت سیزدهم حل شد اظهار کرد : حل مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان ورامین پس از ۳۰ سال یکی دیگر از اقدامات مهم در ماه های اخیر بود که اخیرا اولین جواز ساخت یکی از زمین ها نیز صادر شد .

وی افزود: در کنار بازدید های شهری و روستایی ، بازدید از صنعت در دستور کار قرار گرفت که هر هفته روز های چهارشنبه ، با حضور تمامی اعضای ستاد تسهیل صورت گرفت که منجر به حل مشکلات حوزه تولید شد و تولید کنندگان از برگزاری این بازدید ها راضی و خشنود بودند.

همچنین در پایان این جلسه از علیرضا شمس ، عضو شورای تامین فرمانداری ورامین و مسلم حاجی مزدارانی رییس اداره برق ، حامد رستمی رییس اداره ورزش و جوانان ورامین و توکلی رییس اداره کمیته برنامه امداد به عنوان مدیران نمونه شهرستان ورامین تقدیر و تجلیل شد.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 + دوازده =

Top