عملیات احداث خانه بهداشت روستایی در ورامین آغاز شد

عملیات احداث بیست و هفتمین خانه بهداشت روستایی ورامین روز سه‌شنبه در روستای قلعه بلند از توابع بخش‌جوادآباد ورامین آغاز شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین در این مراسم گفت: این خانه بهداشت، به عنوان بیست و هفتمین مرکز روستایی و پس از ۵ سال انتظار در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و در زیربنای ۱۰۰ متر مربع احداث می‌شود.
دکتر محمدرضا میرزاحسینیان افزود: این مرکز بهداشت با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال ظرف مدت ۴ ماه احداث و با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال تجهیز می‌شود و خدمات درمانی روستائیان را در اختیار آنان قرار می‌دهد.
وی اظهار داشت:طی دو سال گذشته، دولت تدبیر و امید اقدامات مؤثری در حوزه بهداشت و درمان ورامین انجام داده که این امر به ارتقاء سطح خدمت‌رسانی در حوزه سلامت شهرستان منجر شده است.
وی افزود: مرکز جامع سلامت شهری و روستایی خیرآباد ورامین با مساحت ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، از جمله اقدامات صورت گرفته در توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی طی دو سال گذشته است.
میرزاحسینیان افزود: مرکز جامع سلامت شهری جوادآباد ورامین نیز پس از ۵ سال، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال با زیربنای ۵۰۰ متر مربع احداث و در اختیار مردم قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در بیمارستان شهید مفتح ورامین، به عنوان تنها بیمارستان دولتی شهرستان، دولت در دو سال گذشته بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز خدمت رسانی به مردم، هزینه کرده است که این امر در زمان شیوع ویروس کرونا توانسته بسیاری از نیازهای مراجعین را برطرف کند.
وی از بازسازی صد در صدی سه بخش از بیمارستان، راه‌اندازی بخش ماموگرافی، راه‌اندازی بخش تصویر برداری MRI ، راه اندازی دستگاه اکسیژن‌ساز مورد نیاز بیماران کرونایی و افزایش تخت‌ و دستگاه دیالیز به عنوان بخشی از اقدامات صورت گرفته در بیمارستان شهید مفتح ورامین یاد کرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان ورامین اظهار داشت: یکی از مهمترین بخش‌های بیمارستان شهید مفتح ورامین، کلینک ویژه این بیمارستان است که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا و بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

11 + 20 =

Top