ضرب‌العجل فرماندار برای ایمن‌سازی جاده ورامین به پیشوا

⭕️ضرب‌العجل فرماندار برای ایمن‌سازی جاده ورامین به پیشوا/ لزوم نگاه ویژه اداره کل راهداری به وضعیت راه‌‌های شهرستان

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، حسین عباسی فرماندار پیشوا گفت :
?در حال حاضر مردم به دلیل شیوع کرونا و دشواری‌های معیشتی تحت فشار هستند و قصور مسئولان در زمینه‌های مختلف باعث تشدید این مشکلات و فشارها خواهد شد.

?راه‌های ارتباطی ایمن یکی از مهمترین خدمات دولت در حوزه زیرساختی است.

?پیشوا در زمینه شبکه راه‌ها دچار ضعف است و محور ورامین-پیشوا-شریف‌آباد تنها راه اصلی دسترسی شهرستان و دارای حساسیت ویژه‌ای است.

?پیگیری‌های زیادی برای اصلاح و ایمن‌سازی این محور صورت گرفته و در سال ۹۶ توسط شهرداری بهسازی شد اما به دلیل زیرسازی نامناسب مشکلات همچنان باقی ماند.

?بخشی از حادثه‌خیزی این محور نیز به عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم بر می‌گردد که مستلزم فرهنگ‌سازی است.

?تخریب روکش آسفالت در بخش حادثه‌خیز محور ورامین به پیشوا که طی یکی دو روز گذشته مشکل‌ساز شده بود، با قید ضرب‌العجل و با اقدامات مقتضی توسط راهداری موقتا برطرف و این نقطه ایمن شود.

?قبلا به راهداری اعلام کرده بودیم که یک کیلومتر از این مسیر حد فاصل جاده روستای چالتاسیان تا ابتدای محدوده شهر پیشوا به زیرسازی استاندارد و آسفالت نیاز دارد و ظرف مدت ۴ ماه آینده باید اقدام اصولی در این خصوص انجام شود.

?درخصوص تغییر در مقررات ترافیکی این محور نیز با نظر و پیشنهاد کارشناسی پلیس راهور در جلسه شورای ترافیک شهرستان تصمیم گیری خواهد شد.

?نصب دوربین‌های کنترل سرعت در قسمت پرخطر جاده ورامین-پیشوا می‌تواند به کاهش بروز سوانح کمک کند و باید توسط راهداری و راهور اقدامات لازم صورت گیرد.

?جاده‌های روستایی پیشوا از جمله طارند و حبیب‌آباد نیز وضعیت مطلوبی ندارند که نیازمند پیگیری راهداری است.

?اداره کل راهداری استان باید نگاه ویژه‌ای به وضعیت راه‌های پیشوا داشته باشد و با اتخاذ تدابیری، از محل منابع استانی، بودجه‌ای برای بهبود و اصلاح شبکه راه‌های شهرستان اختصاص دهد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 × 5 =

Top