شهرک مدرس(گرگ‌تپه) هم‌چنان زیر سایه بی توجهی

‍ ‍ ? قابل توجه مسوولان ورامین:
شهرک مدرس(گرگ‌تپه) هم‌چنان زیر سایه بی توجهی / وقف و مشکلات پایان ناپذیرش❗️

?نویسنده:
علیرضا فرجی
خبرنگار

شهرک مدرس یا گرگ تپه که به گل تپه نیز شهره می‌باشد ؛ بعنوان یکی از مناطق حاشیه نشین ورامین از آن یاد می‌شود که همواره مشکلات و معضلات فراوانی را با خود به همراه داشته است.

از جمله دغدغه هایی که هیچگاه سایه آن رخت بر نبسته بحث همیشگی املاک اوقافی بوده که این امر قبل و بعد از انقلاب چالش های مهمی را پیش روی اهالی قرار داده و همچنان به‌عنوان مهمترین مطالبه از سوی ساکنان مطرح میباشد.

در این مقوله بسیاری از مسوولان و کاندیداهای ادوار گذشته مجلس و شورای اسلامی شهر ورامین جهت اخذ آرا ، وعده های بیشماری را بعنوان شعارهای انتخاباتی یا اجرایی سرلوحه قرار داده اند ولی بعدِ گذر از پل موفقیت ، بهانه های واهی را بهترین راه فرار برای خود ترسیم نمودند.

حال باید گفت چنین رخدادی منجر به ایجاد مشکلات فراوانی گردیده تا همچنان ساکنان #شهرک_مدرس جهت رفع موانع موجود در نهادها و ارگانها ، سردرگم برای حل معضلات باشند یا مبالغی برای ساخت و سازها پرداخت نمایند که هیچگاه از روی میل و رغبت نبوده و این خود شاعبه شرع را در اذهان دوچندان نموده است.

در گذشته و قبل از انقلاب مدرسه سپهسالار ( مدرسه عالی شهید مطهری فعلی ) به‌عنوان متولی امر ، ناظر و نافذ بر امور اراضی میباشد تا با دخل و تصرف مسوولان این نهاد امورات مربوطه به سرانجام رسد.

چنین اتفاقی باعث گردیده سند رسمی برای اراضی مسکونی و زراعی صادر نشود تا از لحاظ ارزش ریالی نیز صاحبان املاک دچار زیان های جبران ناپذیری شوند.

مصداق بارز این امر نیز روشن است ؛ چراکه زمین های منطقه #خیرآباد که همجوار با اراضی شهرک مدرس میباشند دارای چندین برابر قیمت بوده ولی در مقابل آن و به جهت قولنامه ای بودن منطقه گل‌تپه ، املاک با کمترین هزینه کرد در شرایط دادوستد قرار میگیرد.

هرچند از دیگر کمبودها ؛ همچون نبود اماکن فرهنگی ، تفریحی ، ورزشی و آموزشی خواهیم گذشت که کمترین حق شهروندان فهیم #شهرک_مدرس خواهد بود ولی این امید میرود با نگاه ویژه و عنایات متولیان #مدرسه_عالی_شهید_مطهری در کنار رایزنی و پیگیری مسوولان شهرستان ورامین ، با رفع موانع موجود ، مردم این منطقه به آنچه حق و شایستگیشان میباشد دست یابند.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه + 6 =

Top