شهرک صنعتی چرمشهر توسط حامیان تولید بازدید شد

همزمان با پنجشنبه های تولید و در قرن جدید توسط حامیان تولید صورت گرفت:
شهرک صنعتی چرمشهر توسط حامیان تولید بازدید شد

همزمان با پنجشنبه های تولید توسط مسئولین حمایت کننده از تولید، شهرک صنعتی چرمشهر بازدید شد.
پیش از ظهر امروز و همزمان با پنجشنبه های حمایت از دو کارخانه تولید فرآوری چرم و روده «ایران زمین» و «رنگین کمان» توسط امام جمعه موقت ، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات ورامین بازدید شد.
امین رضایی مدیر عامل شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه این بازدید گفت: متاسفانه دستگاه های تولید و فرآوری چرم در این شهرک بسیار قدیمی است و دستگاه های جدید هم بسیار گران است که خرید آن برای تولید کننده با این قیمت ارز میسر نیست.
وی افزود: از دیگر مشکلات این صنعت تهیه مواد اولیه است که مانع جدی برای تولیدات ما است و در کنار آن قیمت ها نیز کمر تولیدکنندگان را خم کرده است و لازم است دولت محترم چاره ای جدی در این خصوص بیاندیشد.
رضایی با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و تاکیدات معظم له اظهار داشت: باید دست رهبری معظم را بوسید که در بحث تولید بازهم جدی وارد شدند، ما تولید کنندگان تا پای جان در کنار این انقلاب و نظام هستیم اما پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیازمند عزم همگانی می باشد.
حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و از مسئولین حامی از تولید در ورامین نیز گفت: رهبری معظم انقلاب با درایت نقطه ضعف و قوت ما را تولید داخل دانستند که این مهم بدان معنا می باشد که اگر تولید ما قوی شد کشور خود کفا می گردد و اگر کوتاهی صورت گرفت و تولید زمین خورد برای ما خسارت دارد و ایران قوی برای مقابله با تهدیدات دشمنان شکل نخواهد گرفت.
سید اصغر تقوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین نیز در خصوص مشکلات دفع پسماند این شهرک گفت: پیگیری پروژه دفن پسماند شبه صنعتی شهرک صنعتی چرمشهر که با حمایت های امام جمعه محترم موقت و فرماندارمحترم ورامین و طی قرار دادی بین هیئت مدیره شهرک های صنعتی و شهرداری صورت گرفت و مقرر شد تا زمان نهایی شدن قرارداد، بمدت یک هفته پسماندها در محل قبلی تخلیه گردد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

شانزده − 4 =

Top