شهردار قرچک خبر داد: افتتاح ۲ پروژه شهری قرچک با حضور معاون استاندار تهران

شهردار قرچک گفت: به مناسبت هفته دولت، ۲ پروژه ساختمان معاونت خدمات شهری شهرداری و مرکز معاینه فنی خودرو سبک و موتورسیکلت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، محسن خرمی شریف در این خصوص به خبرنگاران، گفت: هفته دولت فرصت خوبی است که دستگاه‌های دولتی اقدامات خود را به مردم گزارش دهند تا آن‌ها بدانند که دستگاه‌ها چه اقداماتی انجام داده‌اند.
وی افزود: مدیریت شهری قرچک در راستای خدمت‌رسانی به مردم اقدامات شایسته‌ای ارائه داده است که امروز با حضور محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، ۲ پروژه ساختمان معاونت خدمات شهری شهرداری و مرکز معاینه فنی خودرو افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
این مدیر شهری خاطرنشان کرد: پروژه ساختمان معاونت خدمات شهری شهرداری قرچک به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با زیربنا ۴۷۰ مترمربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از منابع شهرداری در ضلع شمال شرقی میدان نون و قلم افتتاح خواهد شد.
خرمی شریف گفت: دومین پروژه شهری قرچک، افتتاح مرکز معاینه فنی خودرو سبک و موتورسیکلت با مشارکت بخش خصوصی به متراژ ۱۴۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است که با افتتاح این پروژه خدمات شایسته‌ای در بحث معاینه فنی خودرو به شهروندان داده خواهد شد.
شهردار قرچک در پایان گفت: خدمت‌رسانی به شهروندان وظیفه ذاتی مدیریت شهری قرچک است و به زودی خبرهای خوبی در جهت خدمت مردم عزیز قرچک خواهیم داد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

5 + 15 =

Top