شرور ورامینی به خاطر دوست دخترش سعید را کشت

[پسر جوان در درگیری با رقیب عشقی اش هدف گلوله مرگبار قرار گرفت.]

یکی از اشرار منطقه ورامین که در یک دوئل عشقی رقیبش را به قتل رسانده بود به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

 

به گزارش ورامین تدبیر و به نقل از رکنا،رسیدگی به این پرونده از سال گذشته با وقوع یک درگیری مسلحانه مرگبار در وسط یکی از میادین اصلی شهر ورامین آغاز شد و در پی آن یک نفر کشته شد و ۲ نفر هم زخمی شدند.

در نخستین گام مأموران به سراغ مجروحان این پرونده رفتند و آنها اظهار کردند که درگیری توسط فردی به‌نام شهاب و چند نفر از دوستانش صورت گرفته است که در تحقیقات بعدی مشخص شد که شهاب از اشرار معروف منطقه ورامین است که پیش از این چندباری با مقتول بر سر ارتباط با دختری به‌نام سحر درگیری داشته است.

 

دستگیری سحر در تیراندازی مرگبار ورامین

با توجه به این اطلاعات، مأموران شهاب را که فراری بود تحت تعقیب قرار دادند و برای بررسی بیشتر سحر را نیز بازداشت کردند. سحر در بازجویی گفت: من با شهاب دوست بودم اما مدتی بود که سعید – مقتول- مزاحمم می‌شد و مدام به من پیام می‌داد. وقتی شهاب فهمید با او درگیر شد. من از محل درگیری و زمان آن اطلاعی نداشتم اما شهاب به من گفته بود که سعید را سر جایش می‌نشاند.

چند روز بعد مأموران شهاب را بازداشت کردند و او در بازجویی‌ها با پذیرش اتهام قتل ، گفت: ما در اینستاگرام با هم دعوا داشتیم و در نهایت هم سعی داشت که با سحر ارتباط برقرار کند و به نوعی قدرتش را به من نشان دهد. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا او را تحقیر کنم. به هوادارانم گفتم برای من کلاشنیکف تهیه کنند روز حادثه پس از تعقیب سعید در میدان اصلی ورامین کمین کردم و وقتی که می‌خواست از آنجا عبور کند به سمتش حمله کردم و با کلاشنیکف او را زدم. البته قصدم کشتنش نبود فقط می‌خواستم با چند گلوله او را مجروح کنم تا حساب کار دستش بیاد.

صدور حکم محاربه برای شرور مسلح

به این ترتیب شهاب در بیان آخرین دفاعیاتش در دادسرا عنوان کرد: من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم، چون قصدم تحقیرکردن مقتول بود.

با پایان تحقیقات کیفرخواست علیه شهاب و ۱۸ همدستش صادر شد. همچنین کیفرخواستی علیه متهم به اتهام محاربه برای تیراندازی در سطح شهر و حمل سلاح غیرمجاز صادر شد.

با ارسال پرونده به شعبه ۷ دادگاه کیفری استان تهران وی بزودی به اتهام قتل محاکمه خواهد شد ولی از آنجایی که رسیدگی به اتهام محاربه باید در دادگاه انقلاب مورد رسیدگی قرار گیرد، بخشی از کیفرخواست که در خصوص محاربه متهم بود به دادگاه انقلاب فرستاده شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

5 × 3 =

Top