سال ۹۷ ؛ سال پررونق ورزش ورامین

‍ ابراهیم شیرکوند در دیدار با معاون جدید سیاسی – انتظامی فرمانداری ورامین:
۹۷ را می‌توان سال پررونق ورزش ورامین نام برد

ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ظهر امروز به اتفاق پرسنل خود به دیدار سیداصغر تقوی معاون جدید سیاسی – انتظامی فرماندار ورامین رفت.

وی در این دیدار به بیان بخشی از فعالیت های حوزه ورزش و جوانان در سال گذشته پرداخت و عنوان کرد: ۹۷ را می‌توان سال پررونق ورزش نام برد ؛ چراکه افتخارآفرینی جوانان شهرمان در میادین مختلف ، منجر به خلق شادی و غرور برای خطه پهناور ورامین شد.

شیرکوند با اشاره به افزایش قهرمانان نسبت به سال‌های گذشته گفت: کسب بیش از ۳۰۰ عنوان قهرمانی در رشته های مختلف نشان از پتانسیل بالا دارد و این امر خود مستلزم روی‌کرد ویژه نسبت به ورزش در منطقه است.

این مسوول ، حوزه جوانان را نیز دارای اهمیت خاص تلقی کرد و اظهار نمود: در بخش جوانان برنامه هایی تدوین شد که در سال گذشته توانستیم به شکل مطلوب به مرحله اجرا درآوریم.

رییس اداره ورزش و جوانان به برنامه های پیش رو پرداخت و گفت: با توجه به درپیش بودن هفته جوان ، در نظر داریم بمناسبت گرامیداشت این ایام برنامه های درخور این نسل را اجرایی نماییم.

معاون سیاسی – انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین در ادامه این دیدار ، ضمن خرسندی از پتانسیل موجود در ورزش ، گفت: قابلیت هر منطقه ای به جوانانش است و ورامین ازین نعمت بهره مند میباشد ؛ چراکه کسب افتخارات در این حد ، نشان از سربلندی مجموعه دارد.

تقوی ادامه این راه را خواستار شد و افزود: این مهم باید پررنگ و مقتدرانه تر از قبل ، درسال جاری به منصه ظهور برسد زیرا جوانان شهر ثابت کرده اند دارای قابلیت های فراوانی می‌باشند.

این مقام مسوول ضمن تقدیر از تلاش مدیریت و مجموعه ورزش و جوانان ورامین گفت: چنین افتخاراتی به دست نخواهد آمد ، مگر با درایت و برنامه ریزی دقیق که این امر در شهر خودنمایی کرده است.

وی اهمیت حوزه جوان را کمتر از ورزش ندانسته و اشاره داشت: نگاه عمیق به جوانان نیز باید سرلوحه برنامه های از پیش تعیین شده باشد تا بتوان آنچه نیاز این حوزه می‌باشد را جامه عمل پوشاند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

20 + سیزده =

Top