سارقان موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در ورامین زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان موبایل قاپ حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان ورامین خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر؛ سردار “کیومرث عزیزی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: درپی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت گوشی همراه آنان تحقیق و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از متهمان بدست آورده و با انجام تحقیقات فنی و میدانی و همچنین تقویت گشت های کنترلی ۲ سارق حرفه ای را که با یک موتورسکلت اقدام به سرقت گوشی همراه شهروندان می کردند شناسایی و در عملیاتی ضربتی جداگانه آنان در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه با اشاره به دستگیری ۲ نفر مالخر در این رابطه افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۰ فقره سرقت گوشی همراه شهروندان درسطح شهرستان ورامین اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند .
سردار عزیزی در پایان با توصیه به شهروندان گفت: هنگام صحبت کردن با تلفن همراه، آن را به گونه ای در دست بگیرید که خارج کردن و قاپیدن آن به سادگی اتفاق نیفتد. از رها کردن موبایل روی میزکار و داشبورد خودرو که می تواند باعث تحریک سارقان و موبایل قاپ ها شود خودداری نمایید و در صورتی که پیاده روی می کنید حتی المقدور از قسمت پیاده رو استفاده کنید و اگر به هر دلیلی مجبور هستید در قسمت سواره رو حرکت کنید در خلاف جهت حرکت خودروها راه بروید تا دید کافی نسبت به وسائط نقلیه ای که به شما نزدیک می شوند را داشته باشید.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هجده + 9 =

Top