سارقان منازل پاکدشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارقان منازل پاکدشت خبر داد و در این باره افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در حوزه کلانتری ۱۵ جیتو، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

.
به گزارش ورامین تدبیر، سرهنگ «رضا علی بخشی» تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۵ جیتو با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری سرنخ‌های موجود و به کمک اهالی محل، موفق به شناسایی سارقین و مخفیگاه آنان شدند.
.
عوامل انتظامی با اطمینان از محل مخفیگاه سارقین، با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه ۳ نفر از سارقین را دستگیر کردند.
.
از مخفیگاه متهمین مقادیر زیادی لوازم منزل از جمله یک دستگاه تلویزیون ۵۰ اینچ، دو دستگاه سینمای خانواده، چرخ گوشت، سشوار، ۵ حلقه لاستیک خودرو، یک عدد کنتور برق، یک دستگاه آبمیوه گیری، سرخکن برقی، جاروبرقی و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.
.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند، افزود: شهروندان محترم پاکدشتی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

17 − پانزده =

Top