رییس اداره ورزش و جوانان ورامین عنوان داشت: ۹۶ برنامه جهت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر تدوین شد


ابراهیم شیرکوند ، برگزاری بیش از ۹۰ برنامه در بخش های ؛ جوانان – فرهنگی – ورزشی را به جهت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از جمله شاخصه های اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین عنوان داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، شیرکوند اظهار کرد: دهه فجر سال جاری مقارن گشته با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که این امر خود نقش و شرح وظایف را سنگین تر از گذشته کرده است.

رییس اداره ورزش و جوانان گفت: با توجه به حساسیت های موجود و در راستای گرامیداشت ایام ، برآن شدیم تا برحسب تدوین برنامه های متنوع قدمی هرچند کوچک در راه تعالی این انقلاب و نظام برداریم.

شیرکوند افزود: به دستور مقام عالی وزارت و تاکید مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران طرحی با محوریت فجر تا نوروز پیش بینی گردید تا با بهره از ظرفیت های موجود گام های موثرتری در جهت رضایت مندی خانواده ها و جامعه ورزش برداشته شود.

این مسوول ادامه داد: ابتدا با تشکیل ستاد که متشکل از روسا ، نواب رییس و دبیران هیاتهای ورزشی در کنار مسوولان تربیت بدنی اداره ها و نهادهای مختلف همچون آموزش و پرورش ، سپاه ، شهرداری ، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه علمی – کاربردی در نظر گرفته شد بر اهمیت موضوع دهه فجر سال جاری تاکید گردید و دستور کار مبنی بر ارائه برنامه از سوی حاضران بعنوان رکن اصلی پایان بخش جلسه مقرر شد.

شیرکوند اظهار کرد: در گام دوم ؛ اعلام موارد بصورت مکتوب ارجاع و در پایان جمع بندی بیش از ۹۰ برنامه حاصل نتیجه زحمات همکاران در دستور کار قرار گرفت.

رییس اداره گفت: هم اکنون ۴۴ برنامه در بخش آقایان و ۵۲ مورد نیز در قسمت بانوان تدوین و درحال اجرا می‌باشد.

شیرکوند خاطرنشان ساخت: علاوه بر ۹۶ شاخص ورزشی – جوانان و فرهنگی احتمال افزون شدن به برنامه ها وجود دارد.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 × پنج =

Top