روند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان‌های استان تهران ‌آغاز شد

 

 

 

 

 

 

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات:
روند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان‌های استان تهران ‌آغاز شد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل انتخاب وانتصاب مدیران مدارس به مناطق ، از شروع روند فعالیت‌های اجرایی مربوط به انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در پی ابلاغ دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گفت: آموزگاران و دبیران از تاریخ ۱۵ فروردین ۹۹ لغایت ۵ اردیبهشت ۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ltms.medu.ir اقدام به ثبت‌نام نمایند.

وی با اشاره به اینکه این دستورالعمل شامل مدارس دولتی است، تاکید کرد: انتصاب مدیران اعم از شاهد و ایثارگران، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی دوره دوم و معارف اسلامی پس از رعایت تمامی مراحل این دستورالعمل، براساس شرایط ویژه انتخاب و انتصاب مدارس فوق براساس آخرین دستورالعمل ابلاغی خواهد بود.

تاجیک با تاکید بر اینکه مدارس دارای مدیر آموزگار و معاون دبیر است و مدارس غیردولتی مشمول این دستورالعمل نیستند، تصریح کرد: در زمان انتصاب فرد به سمت مدیریت، لازم است از سنوات خدمتی وی تا پایان شهریور سال تحصیلی جاری ۴ سال تمام تا بازنشستگی زمان مانده باشد، لذا هرفرد باید دارای حداکثر چهل و پنج سال تمام سن باشد و دارندگان مدرک لیسانس حداکثر ۲۶ سال تمام و دارندگان مدرک فوق لیسانس حداکثر ۳۱ سال تمام سابقه کاری داشته باشند.

این مقام مسول در ادامه گفت: داوطلبانی که سال گذشته فرایند انتخاب را با موفقیت گذرانده باشند و از شرایط سنواتی برخوردار باشند درسال جدید نیازی به شرکت درفرآیند انتخاب ندارند و مجموع امتیاز ثبت شده آن‌ها با امتیاز داوطالبان سال جدید مقایسه می‌شود و در فرایند انتصاب قرار خواهند گرفت و در صورتی که داوطلب برخوردار از سال قبل درفرآیند انتخاب سال جاری شرکت کند، مجموع امتیاز سال جاری ملاک انتصاب قرار می‌گیرد.

تاجیک در پایان تاکید کرد: تخصیص مدرسه به داوطلب دارای شرایط انتصاب توسط کمیته سرمایه انسانی (انتخاب و انتصاب مدیران منطقه یا شهرستان ) صورت می‌گیرد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

15 + 20 =

Top