رئیس هیات مدیره تیم فوتسال ستارگان ورامین :مصطفی تاج‌الدین آمادگی کامل دارد، نمی‌دانم چرا به او میدان نمی‌دهند

?در مورد حواشی این‌روزهای تیم فوتسال ستارگان ورامین با مصطفی تاج‌الدین بازیکن بومی و مطرح شهرستان و کشور قصد مصاحبه داشتیم که وی از مصاحبه خودداری کرد و به همین منظور سپس با سردار اعلا رییس هیئت مدیره تیم فوتسال ستارگان ورامین مصاحبه نمودیم.

? به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، حسین علی‌اعلا رییس هیئت مدیره‌ی تیم فوتسال ستارگان ورامین در مصاحبه تلفنی در خصوص نتایج اخیر این تیم و بازی ندادن به این بازیکن مطرح و بومی گفت :
در ابتدا خود من هم تا رسیدن به شرایط ایده‌آل، میدان ندادن به این بازیکن،که تلاش فراوانی هم برای جذب این تیم به شهر ورامین نمود، از سوی کادر فنی را می‌پذیرفتم اما اکنون که وضعیت وی را در تمام تمرین‌ها می‌بینم دلیل این‌که چرا از این بازیکن آماده با توجه به شرایط کنونی تیم وشرایط فنی خوبی که وی دارد، بهره گرفته نمی‌شود، متوجه نشده‌ام و پاسخ این سوال که چرا از این بازیکن و ‌دیگر بازیکنان بومی استفاده نمی‌شود خود کادر فنی باید پاسخگو این موضوع مهم باشند

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص بهره‌گیری از این بازیکن مطرح بومی در بازی‌های آتی بنا به نظر مربی تیم تصریح کرد :  تاج الدین از بازیکنان بومی ورامین است و پرورش آنان در اولیت کادر تیم است.

 

?گفتنی‌ست مصطفی تاج الدین سابقه آقای گلی لیگ یک کشور را در کارنامه خود دارد و فصل قبل در تیم لیگ برتری مقاومت قرچک بازی کرده است.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × یک =

Top