رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین :سراسر دشت ورامین مبدا قیام پانزده خرداد هستند

نشست صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با اصحاب رسانه عصر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تقدیر از انعکاس مطلوب اخبار حوزه مراسم توسط خبرنگاران گفت:اصحاب رسانه در طول سال و برگزاری مراسم انقلاب، نماز های جمعه در جهت اطلاع رسانی و تذکرات دوستانه در کنار ما بوند و تلاش شما در پوشش این مراسم ها نقاط قوت ما بوده است و برگزاری مراسم بدون قدرت رسانه ابتر است و شما خبرنگاران بازوی قوی و تاثیر گذار در اجرای مراسم هستید.

وی افزود: این نهاد بدون جضور افراد تاثیر گذار و مردم در عمل بدون پشتوانه است و مردم هوشیار و با بصیرت ما بدانند که ایام الله متعلق به همه آنها است و ما سعی کردیم زمینه ساز حضور و بهره گیری مستقیم از ظرفیت ها را داشته باشیم و در این خصوص همیشه آماده شنیدن دغدغه ها و نگاه رسانه ای خبرنگاران محترم در برگزاری مراسم هستیم.
حجت الاسلام محمودی نقش خبرنگاران جنوب شرق استان تهران را در رشد و بالنگدی این منطقه تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: با تلاش اصحاب رسانه و خلاقیت در نوع انعکاس اخبار جنوب شرق استان تهران در حوزه رسانه الگوی دیگران شده است ولی متاسفانه از خلا و نبود مرکز صدا و سیمای استانی رنج می بریم و باید این خلا با نظرات کارشناسان مرتفع گردد و هم اکنون با تغییرات صورت گرفته در بخش های خبری بازهم پاسخگوی ۶ میلیون نفر از مردم شهرستان های استان تهران نیست.
وی در خصوص وظایف و ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: تمامی نهادها و ادارات عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و ماموریت های شورای هماهنگی ورود در سایر مناسبت ها بر اساس نیاز و شرایط می باشد و هرکجا که احساس کنیم می توانیم کمک رسان و هم افزای مناسبت و مراسمی باشیم ورود پیدا می کنیم تا برگزاری مناسبت دینی به بهترین نحو ممکن رقم بخورد و از این رو امسال با توجه اینکه ستاد دهه ولایت و امامت به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سپرده شد این مراسم را با استفاده از ظرفیت های مردمی و بهره گیری ازتمامی ظرفیت ها و برنامه ریزی ابتکاری شاهد حماسه عظیم در عید غدیر بودیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: در دهه ولایت و امامت با ورود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهترین اتفاق ممکن در تاریخ تشیع رقم خورد و نظر مقام معظم رهبری در این خصوص مثبت است و مدیریت جدید به دنبال این است که نقش قرارگاهی در برگزاری مراسم از جمله مراسم دینی مذهبی داشته باشد.
حجت الاسلام محمودی برگزاری مراسم انقلاب اسلامی را با حفظ تبیین شرایط مختلف بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تریبون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون نظام اسلامی است و سعی کرده است حلقه وصل بین مردم و نظام برای امید آفرینی بیشتر باشد، و افتخار آفرینی های شورا در مناسبت ها و مراسم از جمله خنثی سازی فتنه ها و مقابله با تحریکات دشمن همراه با کمک مردم صورت گرفته است.
وی در پایان گفت: نگاه مقام معظم رهبری به نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار مهم است و تحولات صورت گرفته در سطح کلان این شورا توسط معظم له نشان دهنده نگاه ماندنی و مستقل بودن به این نهاد است .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یک × 4 =

Top