دیدار نوروزی مدیران و مسئولین ادارات شهرستان ورامین با فرماندار

همزمان با آغاز سال جدید ، مدیران ، روسای ادارات و فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان ورامین با حضور در فرمانداری با محمدرضا یوسفی فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
فرماندار در این دیدار صمیمی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای مدیران با تاکید بر پیام مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۶ ، خواستار برنامه ریزی دقیق مسئولان و تحقق این مهم در تمامی سطوح شد و افزود: امسال که با تدبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به نام سال “اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ” نامگذاری شده همه باید با استفاده از توان داخلی و بهره گیری ازتمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در راستای تولید و اشتغال در کشور تلاش کنیم.
محمدرضا یوسفی با ابراز امیدواری از تعامل بیش از پیش مردم و مسئولان خواستار تلاش بیشتر مدیران و کارمندان در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید شد و افزود : یقینا در سال جدید با همدلی دستگاه‌های اجرایی و مردم زمینه‌ پیشرفت روز افزون شهرستان در عرصه‌های مختلف فراهم می شود.
وی خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در سال جدید را وظیفه همه مسئولان و خادمان ملت دانست و اظهار کرد : خدمت رسانی بیشتر به مردم و انجام امورات ایشان فرصت مغتنمی برای انجام تکلیف مسئولیت است و مسئولین وظیفه دارند تا با جدیت پیگیر رفع مشکلات مردم باشند.
فرماندار ورامین همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از کلیه فعالان سیاسی و اجتماعی خواست تا شرایط را برای حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی فراهم کنند.
در این دیدار که با حضور روسای ادارات و تنی چند از فعالان اجتماعی و سیاسی برگزار شد ، مسئولان ادارات با ارائه گزارشی از اهم اقدامات سال گذشته و تاکید بر توصیه رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی یکی از راه های خودکفایی را تکیه بر تولید داخلی و تقویت صنایع و کارفرمایان و نظارت دقیق بر آنان برشمردند .
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هجده + 20 =

Top