دیدار مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تهران با فرماندار ورامین

صابر پرنیان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، در این جلسه که به میزبانی فرمانداری ورامین برگزار شد، مسائل مربوط به شهرک های صنعتی شهرستان ورامین مورد بررسی قرار گرفت.

پرنیان در این دیدار گفت: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارتند که با فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، موجبات تعطیلی دومینووار واحدهای صنعتی و بیکاری هزاران کارگر را فراهم کنند ولی صنعتگران با تلاش و همت اجازه ندادند که این توطئه محقق شود.

وی افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه است که با همکاری صاحبان صنایع، این مهم محقق شده و امروز با ایجاد و راه اندازی واحدهای جدید، به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید گفت: تکیه بر رونق تولیدات داخلی علاوه بر این که می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.

پرنیان افزود: هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان برطرف کرد و این مهم محقق نمی شود جز این که سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب عملیاتی و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: مدیران شهرک های صنعتی استان تهران میزکار خود را داخل واحدهای صنعتی دایر کرده‌اند و تلاش دارند تا از نزدیک مسائل و مشکلات را رصد کرده و با همفکری با صاحبان صنایع این مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: تولید کننده باید برای ادامه فعالیت خود، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می شود.

? خروج از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری موجب رونق در شهرک‌های صنعتی می‌شود.

فرماندار ورامین نیز در این دیدار با اشاره به رونق تولید در شهرک‌های صنعتی شهرستان ورامین گفت: خروج از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری موجب رونق در شهرک‌های صنعتی می‌شود.

حسین کاغذلو افزود: شهرستان ورامین به لحاظ ساختار اقتصادی از مزیت های فراوانی برخوردار است که هر یک از این مزیت ها می تواند شرایط مناسبی برای صنایع مختلف و تولید کنندگان فراهم کرده و آنان را در امر تولید موفق تر از سایر مناطق کند.
وی گفت: نزدیکی به بازار مصرف پایتخت، دسترسی به قطار سراسری تهران – مشهد، مجاورت با محور قم – گرمسار و نیز وجود چهار شهرک صنعتی از مهمترین مزایای ورامین محسوب می شود که می تواند به تولید کنندگان در توسعه فعالیت های اقتصادی کمک شایانی کند.

وی افزود: شهرک های صنعتی چرمشهر یکی از قدیمی ترین شهرک های صنعتی استان تهران است که واحدهای تولیدی با وجود تمامی محدودیت‌ها به تولید چرم فراوره شده و سالامبور (چرم خام) اقدام می‌کنند.

فرماندار ورامین اظهار کرد: شهرک ۵۰۴ هکتاری سالاریه یکی از بهترین و مناسب ترین شهرک های صنعتی استان تهران محسوب می‌شود که با حمایت های دولت، یکصدهکتار از این شهرک از محدودیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری پایتخت رفع شد.

وی گفت: با رفع این محدودیت، بسیاری از متقاضیانی که تاکنون با محدودیت های بسیاری مواجه بودند، در این شهرک صنعتی که در مجاورت محور قم – گرمسار مستقر می باشد مستقر و ظرفیت آن تکمیل شد.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

6 − یک =

Top