دومین نمایشگاه مطبوعات جنوب شرق استان تهران در محل نمایشگاه دائمی شهرستان قرچک برگزار شد

 

این نمایشگاه به همت شهرداری ،فرمانداری و اداره ارشاد شهرستان قرچک و با حضور مسئولین برجسته از جمله مدیر کل اداره روابط عمومی استان تهران جناب امین بابایی،امام جمعه شهرستان ،فرماندار،شهردار قرچک برگزار شد.

غلامرضا فرجیان مدیر اجرایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه های جنوب‌شرق استان تهران در آغاز این آیین گفت: امنیت شغلی، بیمه و درآمد مالی خبرنگاران بزرگ‌ترین دغدغه اساسی رسانه ها در دشت ورامین است

وی همچنین ضمن اشاره به خطیر بودن شغل خبرنگاری گفت: در قرچک هیچ شکایتی از خبرنگاران انجام نشده است اما متاسفانه در شهرستان‌های هم‌جوار شاهد این رخداد ناگوار بوده‌ایم.

امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران(دیگر سخنران این نمایشگاه) در آیین افتتاح دومین نمایشگاه مطبوعات جنوب‌شرق استان تهران در قرچک همچنین گفت :

روابط‌عمومی در محل تشکیلاتی خود به تنهایی نقش آفرین نیست بلکه باید همراهی مدیران را داشته باشند و البته باید به روابط عمومی‌ها بر اساس مسئولیت اجتماعی آنها هویت داد.

وی همچنین افزود: روابط عمومی پایگاه دوسویه است اما این موضوع در شعار باقی مانده و باید ماهیت عملگرایی و اجرایی به خود بگیرد.

این مقام مسئول اظهار داشت :عرصه رسانه و خبر چون با قلم سروکار دارد عرصه‌ی مبارکی است و باید حرمت قلم حفظ شده و اصحاب رسانه در راستای اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرامش مردم حرکت کنند.

? در این نمایشگاه غرفه ورامین تدبیر مورد استقبال خوب مسؤلان قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

5 × سه =

Top