خبرنگاران نمایندگانِ مطالبه‌گر مردم هستند

مراسم تقدیر و تجلیل از خبرنگاران ورامین توسط بخشداری مرکزی ورامین برگزار شد

? ظهر امروز نشست مشترک بخشداری مرکزی ورامین و دهیاری‌های عبدل‌‌آباد و خورین در سالن جلسات دهیاری عبدل‌‌آباد با موضوع تقدیر و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ورامین به مناسبت روز خبرنگاران برگزار شد.

?در این نشست علاوه بر سید سراج الدین تقوی‌ونکی بخشدار مرکزی ورامین ،سید حسین حسینی دهیار روستای خورین و امیرحسین خسروی دهیار روستای قشلاق قوئینک زهری (عبدل‌‌آباد) از زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران تقدیر کردند.

***

خبرنگاران نمایندگان مطالبه‌گر مردم هستند

?سید سراج الدین تقوی‌ونکی بخشدار مرکزی ورامین در نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان ورامین گفت: بخشداری مرکزی همیشه آمادگی کامل در تعامل با خبرنگاران داشته و اساسا از ایشان می‌خواهد که به عنوان نمایندگان مطالبه‌گر مردم، همواره چشم بینا و گوش شنوای ایشان باشند و موارد مشکلات و مسائل مهم و ضروری مردم که احیانا از نظر مسولان دور مانده یا دیده نشده، را در اسرع وقت به اطلاع مسولان برسانند.

? وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نظارت بر عملکرد دهیاران تابعه گفت: دهیاران تابعه بخش مرکزی همگی از دهیاران مجرب و آشنا به قانون هستند اما با این وجود تا جایی که در حیطه اختیارات بخشداری بوده است، تیمی متخصص تشکیل شده که در حال بررسی عملکرد دهیاری‌ها و شوراهای تابعه هستند.

? تقوی‌ونکی در خصوص معطل ماندن طرح‌های هادی روستاها هم گفت: مشکل از تشکیل جلسات تمام شهرستان‌ها در بنیاد مسکن استان تهران است و از مسولان بنیاد مسکن استان درخواست کرده ایم که به منظور تسریع در این امر، جلسات هر شهرستان را داخل همان شهرستان بگذارند.

 

مراسم تجلیل خبرنگاران توسط بخشدار مرکزی ورامین

 

نشست تجلیل از خبرنگاران
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

18 − چهارده =

Top