جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذا و داروی شهرستان ورامین به ریاست سعیدیان معاون سیاسی و انتظامی ، و با حضور اعضاء کارگروه در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذا و داروی شهرستان ورامین تشکیل شد
جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذا و داروی شهرستان ورامین به ریاست سعیدیان معاون سیاسی و انتظامی ،و با حضور اعضاء کارگروه در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی فرماندرای ورامین ،سعیدیان معاون سیاسی و انتظامی در ابتدای جلسه سلامت مردم را از مهمترین مقوله های مورد توجه کارگروه عنوان کرد و گفت : توجه و اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری ها ضروری است و باید دستگاههای متولی نسبت به تامین سلامت مردم توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند .
سعیدیان همچنین به فرا رسیدن ایام نوروز اشاره کرد و گفت : با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی باید برنامه ریزی مناسبی در جهت سلامت محیط زیست و آب شرب شهرستان داشته باشیم .
وی همچنین بازدید مستمر کارشناسان از مراکز مرتبط با سلامت مردم از جمله عرضه محصولات مواد غذایی به شهروندان ، ویژه ایام نوروز را خواستارشد .
از مصوبات این جلسه میتوان به رسیدگی به وضعیت آب شرب شهرستان و تحوبل چاه های روستایی به اداره آبفای شهری و روستایی ، سرکشی و نظارت بر وضعیت مکان های عرضه محصولات غذایی با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز ، و همچنین رسیدگی به وضعیت فاضلاب بیمارستان مفتح و طرح پیگیری و کنترل سگ های ولگرد با همکاری شهرداری ادراه حفاظت از محیط زیست  و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد .
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سیزده + هفت =

Top