جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات با حضور حسن‌بیگی معاون استاندار در پیشوا برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات با حضور حسن‌بیگی معاون سیاسی استانداری تهران، علیخانی مدیرکل سیاسی و انتخابات و حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا برگزار شد

?حسن بیگی معاون سیاسی استانداری تهران در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در پیشوا گفت :

?برگزاری انتخاباتی سالم و بر اساس مر قانون، از شعارها، اولویت ها و برنامه های دولت است.

?برای اجرا قانون، باید به آن مسلط بود و بر همین اساس دوره های آموزشی از سوی وزارت کشور تنظیم شده و دوره های آموزشی نیز در استانداری پیش بینی، اجرا و در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد تا همه دست اندرکاران انتخابات، مسلط به قانون باشند.

کار کمیته فناوری و اطلاعات انتخابات، سخت و حساس است و باید ضمن استفاده از افراد کاردرست، امین و خداترس، آموزش های لازم ارائه شود تا در روز انتخابات، کاملا مسلط به روند کار باشند.

?داشته ها و ظرفیت های شهرستان برای برگزاری انتخابات، احصاء و بروزرسانی شود و در این راستا از ماده ۱۱ انتخابات بهره گرفته شده و پیش بینی ها لازم صورت بگیرد.

?نقش نمایندگان فرماندار در روز انتخابات حساس است و باید از نمایندگان خوب و کاربلد استفاده شود زیرا که به عنوان فرماندار آن شعبه اخذ رای محسوب شده و اختیارات فرماندار شهرستان به آنها تفویض می شود.

?غفلت از مسائل ریزی که از اهمیت آنها غافل می شویم، ضربه وارد می کند و بر همین اساس، نباید از مسائل و موضوعات ریز غافل شویم.

?وظیفه ملی ماست تا با توجه به شرایط حساس و انواع توطئه ها و ترفندهای دشمنان، تلاش کنیم تا مردم حضور حداکثری پای صندوق های رای داشته باشند.

?جلسات بعدی به صورت مشترک با فرمانداران حوزه انتخابیه برگزار خواهد می شود تا ضمن تسلط کامل خودمان و عوامل اجرایی به قانون، بتوانیم انتخابات خوب، امن و پرشوری را برگزار کنیم.

?با آسیب شناسی و احصای نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته می توانیم، اشکالات احتمالی را رفع و موجبات انتخاباتی به مراتب پرشور از گذشته را فراهم آوریم.

?حسین عباسی فرماندار پیشوا در این جلسه مطرح کرد:

?از ۸۶ هزار نفر جمعیت شهرستان، حدود ۵۶ هزار نفر واجد شرایط رای بوده و از این تعداد، حدود ۶ هزار نفر رای اولی هستند.

?در انتخابات گذشته، ۸۰ شعبه اخذ رای در پیشوا دایر بوده است که ۴۰ شعبه در مدارس و فضاهای آموزشی، ۱۵ شعبه در مساجد، ۱۳ شعبه در حسینیه ها و ۱۰ شعبه در ادارات و فضاهای اداری مستقر و دو شعبه سیار نیز دایر بوده است.

? پیش بینی نموده ایم که در انتخابات امسال، شعبه های اخذ رای را به ۸۵ شعبه افزایش دهیم.

?تاکنون سه جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در پیشوا برگزار و امکانات و ملزومات مورد نیاز، برآورد و نسبت به تامین آنها برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دوازده − پنج =

Top