جلسه ارتقاء امنیت و آرامش خاطر روستاییان بخش مرکزی ورامین برگزار شد

?جلسه ارتقا سطح امنیت و آرامش روستاهای بخش مرکزی ورامین به ریاست مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری تهران برگزار شد.

?به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،صبح امروز جلسه بررسی وضعیت امنیتی و انتظامی بخش مرکزی ورامین با حضور علی قشقایی مدیر کل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران، حسین فخاری معاون سیاسی ،امنیتی،اجتماعی ، سید محمد زاهدی بخشدار مرکزی ورامین، جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین و دهیاران روستاهای بخش مرکزی در محل سالن جلسات این بخشداری برگزار شد.

?قشقایی با تاکید بر ایجاد بستر آسایش و آرامش مردم در روستاها را از وظایف دهیاران برشمرد و تاکید کرد: تامین امنیت مردم در روستاها به عنوان یک مولفه مهم باید در اولویت های کاری و برنامه ای دهیاران باشد.

?وی در ادامه افزود: دهیاران باید چالش ها و مشکلات مناطق مشابه را بررسی کرده و از تجربه دیگر روستاها در حل مسائل مطلع شوند تا با داشتن اطلاعات کافی برای حل مشکلات فراروی مردم پاسخی مناسب و برنامه ای جامع داشته باشند و ما در دیگر مقام پاسخگویی باید موضوعات را به روز بررسی و اقدامات لازم را فوری در دستور کار قرار دهیم.

?قشقایی با اشاره به آسیب های مواد مخدر در جامعه شهری و روستایی تصریح کرد:همه در قبال این پدیده خانمان‌سوز و آگاهی بخشی به جامعه وظیفه دارند و دهیاران وشوراها نیز باید در این خصوص با احساس مسئولیت موضوعات پیشگیری را مد نظر قرار دهند.

?وی با تاکید بر استانداردهای کیفی و کمی پایش تصویری روستاها تصریح کرد: وجود پایش تصویری ایجاد یک سرانه ارتقاء امنیتی در روستاها می باشد که باید دهیاران اگر مشکل خاصی در پایش روستای خود دارند آن را برطرف کرده و فورا در خصوص استاندارد سازی آن اقدام کنند.

?مدیر کل حوزه انتظامی و امنیتی استانداری تهران در ادامه گفت: در حوزه مسائل اتباع همه تدابیر لازم صورت گرفته که یکی از وظایف دهیاران در روستاهای حوزه خود شناسایی اتباع خطر آفرین می باشد که باید از کشور ترد شوند و لازمه پایش این افراد شناسایی اتباع است.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

10 + هجده =

Top