جزییات مراسم تشیع پیکر شهید گمنام در ورامین اعلام شد

فرمانده سپاه شهرستان ورامین از برگزاری مراسم حضور پیکر مطهر ۵ شهید گمنام تازه تفحص شده از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس روز پنج شنبه در جنوب شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران در خصوص حضور پیکر ۵ شهیدگمنام در شهرستان ورامین خبرداد،اظهارداشت:پیکر مطهر این ۵ شهید گمنام از فردا پنج شنبه وارد شهرستان ورامین میشود و در این مدت مهمان مردم مناطق مختلف جنوب شرق استان تهران است.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: پیکر پاک شهدای گمنام در مراسمات هیئات، پایگاه های بسیج و مراسمات شهرستانی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ورامین برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پیکر شهدای گمنام روز سه شنبه ۱۳دی سالروز شهادت سرداردالهاحاج قاسم سلیمانی تشییع ودرفرماندهی انتظامی شرق استان تهران به صورت ستادی تدفین می شود.

سرهنگ امینی در خصوص برگزاری با شکوه حضور شهید گمنام را در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بسیار مهم دانست و افزود: از همه مردم همیشه در صحنه و شهید پرور برای تجلیل از مقام شامخ شهدا برای شرکت در مراسم دعوت می‌شود تا یکبار دیگر با این عزیزان تجدید عهدی دوباره کنند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

شانزده − 16 =

Top