تیم شهید منصوری به زادگاه خود بازگشت

مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک:
تیم شهید منصوری به زادگاه اصلی خود یعنی قرچک بازگشت
مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک گفت: تیم شهید منصوری به زادگاه اصلی خود یعنی قرچک بازگشت.
دکتر رضا سهم دینی در حاشیه شروع تمرینات تیم شهید منصوری در سالن هفت تیر که با حضور مسئولین برگزار شد، اظهار کرد: تیم شهید منصوری به زادگاه اصلی خود یعنی قرچک بازگشت، امروز روزی به یاد ماندنی و باشکوه در صفحه افتخارات شهرستان قرچک است.
وی با بیان اینکه این تیم متعلق به مردم ولایت مدار و جوانان ورزش دوست دیار ۱۵ خرداد است، افزود: به دعوت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک جلساتی مهمی در خصوص فوتسال لیگ برتر برگزار شد و با توجه به استقبال و علاقه مندی آنان شرایط و راهکارهای همکاری بررسی و خوشبختانه به نتایج بسیار خوبی دست یافتیم.
سهم دینی افزود: قرچک مهد فوتسال ایران است و در بین مردم از محبوبیت فوق‌العاده ای برخورد است. مسئولین نیز به این موضوع واقفند و برای اجابت خواسته بحق جوانان و هواداران احترام قائل هستند، در همین راستا توانستیم با توافقات مهمی که بدست آمد تیم شهید منصوری قرچک را منسجم و آماده رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور کنیم.
مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک خاطر نشان کرد: از آنجایکه امروزه قرچک را پایتخت فوتسال ایران و تماشاگران آن را متعصب ترین هوادار در کشور میدانند و مرور ۱۶ سال حماسه سازی های تیم فوتسال شهید منصوری که با نام قرچک در هم تنیده است و افتخارات آن به عنوان سند تاریخ ورزش و فرهنگ این منطقه به ثبت رسیده است، شورای شهر و شهرداری و هیات مدیره باشگاه ستارگان؛ بنا به احترام هواداران و خواسته آحاد مردم شریف دیار ۱۵ خرداد نام تیم ستارگان بنام باشگاه فرهنگی ورزشی شهید منصوری قرچک تغییر یافت تا مردم دشت ورامین بار دیگر نظاره گر موفقیت های جوانان این منطقه با نام تیم محبوب خود باشند.
وی گفت: این تیم متعلق به همه هواداران ، جوانان و ورزشکاران و پیشکسوتان منطقه قرچک و دشت ورامین است و هر کسی در هر مقام و جایگاهی می تواند به این تیم کمک رسانی نماید دستشان را می فشاریم و از ارائه هرگونه انتقاد و پیشنهاد سازنده به گرمی استقبال میکنیم.
سهم دینی اظهار کرد: سال گذشته تیم ستارگان دشت ورامین موفق شد به مقام سومی کشور نائل گردد که جا دارد از هیات مدیره سابق که با وجود مشکلات مالی فراوان جایگاه ارزشمندی بدست آوردند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. همچنین تشکر بسیار ویژه ای از فرماندار ورامین ، شهردار و اعضایی شورای اسلامی شهر ورامین که در طول سال گذشته حقیقتا با وجود تنگناهای مالی حمایت های بسیار خوبی از تیم ستارگان انجام داده و سهمیه لیگ را برای جوانان حفظ کرده و در بازگشت این تیم به موطن اصلی خود یعنی قرچک تلاش و همکاری کردند تشکر ویژه داشته باشم.
مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک تصریح کرد: جا دارد از شهردار ورزش دوست قرچک و اعضای شورای شهر قرچک که به خواسته بحق مردم و علاقه‌مندان فوتسال احترام گذاشته و به وعده های خود جامع عمل پوشانند صمیمانه سپاسگزاری کنم و از پیگیریهای مجدانه فرمانداری ، امام جمعه ، اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال و خبرنگاران و همچنین پیگیریهای ارزشمند پیشکسوتان ورزش شهرستان قرچک تشکر ویژه داشته باشم.
وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با اتحاد و همدلی فوتسال شهرستان قرچک در مسیر صحیح قرار گیرد و افتخارات و تجربیات گذشته چراغ راه آینده گردد.

پایان

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یک × 3 =

Top