تودیع و معارفه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین

رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین معرفی شد
با برگزاری جلسه تکریم و معارفه ، ابراهیم ولایت به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین ، در این مراسم که با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین در محل بنیاد شهید برگزار شد ، از تلاش های امیر پورجوادی رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین در این مراسم گفت : خانواده معظم شهدا و ایثارگران کم توقع ترین قشر جامعه اند که هیچ گاه مشکلات خود را به مسئولان عنوان نیز نمی کنند و باید مسئولان با سرکشی مداوم به مشکلات آنان رسیدگی کنند.
عباسعلی سعیدیان افزود: توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا و مردم ایران ، فرصت مغتنمی است که در اختیار افراد قرار می گیرد که باید به بهترین نحو از این فرصت پیش آمده استفاده کرد و همگان را از مواهب نظام برخوردار ساخت.
وی افزود : خانواده معظم شهدا کم توقع ترین و شاید بی توقع ترین افراد جامعه هستند که خواسته های حداقلی دارند و در مقابل کارهایی که برای آن ها انجام می شود ، قدردان ترین افراد نیز محسوب می شوند.
وی با تأکید بر حفظ کرامت ارباب رجوع و مراجعین به ادارات گفت: عملکرد خوب و مناسب هر سازمان را می توان از میزان رضایت مراجعین برداشت کرد و این احساس رضایت باید در بین تمامی مراجعین حس شود.
سعیدیان بیان کرد: ادارات اگر تعامل مناسبی با یکدیگر داشته باشند به خوبی می توان انتظارات مردم را برطرف کرد و این مهم فقط با همراهی مردم و مسئولان میسر می شود.
وی گفت : سرکشی از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران منشا خیرو برکت است و در بسیاری از موارد ما میتوانیم از آنها در انجام وظایف محوله کمک بگیریم .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفت + سه =

Top