تمدید رایگان گذرنامه‌های باطله توسط پلیس گذرنامه شرق استان تهران

⭕️تمدید رایگان گذرنامه‌های باطله توسط پلیس گذرنامه شرق استان تهران/صدور گذرنامه موقت ۴۸ ساعته شد.

?به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،سرهنگ داریوش صادقی فر رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: گذرنامه‌های باطله و تاریخ گذشته به صورت رایگان برای زوار عزیز اربعین حسینی (ع) تمدید می شوند.

? وی افزود: در راستای تسریع در روند صدور گذرنامه شهروندانی که گذرنامه‌ی آنها از شهریور سال ۱۳۹۱ صادر شده است و تاریخ آن به پایان رسیده می‌توانند با مراجعه به پلیس گذرنامه استان واقع در ورامین نسبت به تمدید رایگان آن اقدام کنند.

♦️این مقام مسئول با اشاره به اینکه این اقدام مستلزم داشتن شرایطی است، گفت: ابتدا اینکه گذرنامه های صادره باید سالم و بدون پارگی باشند و همچنین وضعیت نظام وظیفه آن‌ها در این برهه بدون مشکل باشد.

? رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران بیان کرد: برای خانم‌ها باید حتما رضایت نامه محضری از همسر وجود داشته باشد و همچنین برای افراد زیر ۱۸ سال نیز رضایت نامه محضری از پدر صادر شده و در دست باشد.

? سرهنگ صادقی فرد بیان کرد: جهت کاهش هزینه زوار اربعین با یک پنجم هزینه گذرنامه، متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ گذرنامه موقت یکبار مصرف که ۴۸ ساعت صادر می‌شوند را نیز دریافت کنند.

?️ وی تصریح کرد:در شهرستان ها هم شهروندان می توانند به دایره گذرنامه پلیس امنیت عمومی همان شهرستان مراجعه و گذرنامه را تحویل و توسط مسئول مربوطه به ورامین ارسال تا اقدام در همان روز صورت پذیرد.

?️ رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران در خاتمه اذعان داشت: در صورت مراجعه شهروندان به اداره گذرنامه استان در همان روز گذرنامه و .. تمدید خواهد شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهارده − 14 =

Top